Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaista kettuilua kuin palstalla on ei näy onneksi tosielämässä

Vierailija
24.12.2025 |

Nimettömyys mahdollistaa kettuilun. Vai oletko arkielämässä yhtä ilkeä kuin täällä? 

Oletko kasvokkain yhtä ilkeä kuin täällä?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis se vähän riippuu. Mikä sitten kettuiluksi lasketaan. Ehkä olen jo sokeutunut asialle kun olen palstaillut niin paljon. 

Vierailija
2/8 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä palstassa on, että se luo ihmiskuvaa että ihmisistä hyvin suuri osa on ilkeitä ja torjuvia. Ei ole. Suurin osa ihmisistä on ystävällisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliherkkä! IIK

Vierailija
4/8 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin huumorilla kuitata jollekulle, mutta en ikinä loukkaa tarkoituksella tai nimittele ketään. Ihmiset ovat erilaisia, se vain on fakta.

Vierailija
5/8 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Tosi elämässä modet eivät pilaisi hyvää asiallista tunnelmaa, joka muutoin tällä palstalla vallitsisi.

Vierailija
6/8 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kettuilee ihan kasvotusten ihmisten parissa. En toki aina, mutta usein kun tulee sopiva tilanne sutkautella ihmisille siitä mitä mieltä heistä ja heidän tekemisistään olen. Sillä tietääkseni vittuilu on välittämistä. Et ole kovin kummoinen ystävä jos et edes vähän kettuile muille.

Vierailija
7/8 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko some tosielämää? Siellä kuitenkin ollaan ihan omalla nimellä ja onhan se täynnä kettuilua, oli alusta melkein mikä vaan. Ig:ssä ehkä vähiten. 

Vierailija
8/8 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvokkain ihmisillä on paremmat käytöstavat. Harva kehtaa omalla naamallaan julistaa omaa maailmankuvaansa ja arvostella muita kuten netissä kasvottomana. Siinähän olisi riski, että saisi samalla mitalla takaisin tai ei tulisi kenenkään kanssa toimeen. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin sosiaalisia olentoja.

Toki minäkin tiedän ihmisiä, jotka elävässä elämässäkin päästelevät suustaan yhtä suodattamattomia juttuja kuin ihmiset netissä näppiksestään. Usein nämä ihmiset sitten saavat samalla mitalla takaisin, loukkaantuvat ja tulevat eristetyksi sosiaalisista piireistä. Aivan kuin eläköitynyt työkaverini, jonka seuraa kaikki välttelivät firman pikkujouluissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä