Sanna Marinin kirjoja ale-laarissa
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyn kirjoittamasta minä minä minä kirjasta ei voi paljon maksaa!
No ei mutta on se varmasti tekoälyn kirjoittamana paljon parempi kuin jos sannuli olisi itse sen kirjoittanut.
Vidu,toi toi marin paskapaperi on loppuunmyyty. Toki kirja ajaa saman asian
Hyvä että tosifanit voivat nyt ostaa monta kappaletta.
Palstapersut ei voi viettää edes joulua ilman Marinista ulinaa vauvalle. Säälittävää. 😂
Muille hyvää joulua!
Palstamaturekin aktivoitui kiljuhuuruissa. Mitenkäs demarin joulu ? Zelenskyin koomikkosarjoja seuratessa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamaturekin aktivoitui kiljuhuuruissa. Mitenkäs demarin joulu ? Zelenskyin koomikkosarjoja seuratessa.
Sinäkö olis jotain pahaa? Pidä perusVenäläinen Putinin propagandas itelläs.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on jouluaatto. Ihanaa lukea näitä hyvän joulumielen tuovia kirjoituksia. Ovat tavallistakin kauniimpia. 🥰
Kyllä. Asiallista keskustelua aina kiva lukea.En malta odottaa missä jauhottaja bilettää jouluna. Seiska varmaan uutisoi
Vierailija kirjoitti:
Onkohan iigor-persu-jankkiksen joulu kiljuntäyteinen.
Vierailija kirjoitti:
Gummerus repäs: Signeerattuja Toivo on Tekoja (Sanna Marin) kirjoja myyntiin vain 30e
https://gummerus.fi/products/toivo-on-tekoja-signeerattu
Toivo on tekoja (signeerattu)
Sanna Marin
Kovakantinen
30,00 €
Ei kannata ostaa vielä. Joulun jälkeen 5 € kpl
Liian kallis vielä takan sytykkeeksi ja taitaa palaakin kitkerästi saavuttaen.
Kuka on niin vtun tyhmä että maksaa tuollaisesta rkuuluisan narsistin julkaisemasta roskasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin vtun tyhmä että maksaa tuollaisesta rkuuluisan narsistin julkaisemasta roskasta.
Sannakulttilaiset. Niille tuo kirja on kuin raamattu kristityille.
Nythän on jouluaatto. Ihanaa lukea näitä hyvän joulumielen tuovia kirjoituksia. Ovat tavallistakin kauniimpia. 🥰