Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myös aikuinen saa pettyä lahjaansa

Vierailija
24.12.2025 |

Oli joku otsikko lehdessä.  Eikö ois järkevää pitää joulu lasten juhlana, jokainen ostaa mutä rarvitsee, ei kukaan pety.

Olen kamalan huono lahjanostaja, varmaan kymmeniä vääriä lahjoja ostanut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keltään halua mitään. En pakota ostamaan. Nyt tuli lahjaksi outo viini,varmaan menee viemäriin kun on useat vuodet ensin seissyt hyllyllä.

Vierailija
2/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enkä saa lahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän naiset ovat aina tehneet jos ei saa mieheltä mielestään riittävän kallista lahjaa. Ja jos nainen ei saa sitä kallista lahjaa niin kenellekkään ympärillä oleville ei tule epäselväksi se että naisne  ei saanut mielestään riittävän kallista lahjaa mieheltä. Huvittavaa kuitenkin on se että naiset itse ostavat miehelle tokmannilta sukkapaketin ja suihkusaippuan joka on naisen mielestä aivan riittävä ja kallista lahjaa kun maksoihan se vähän alle 10€

Vierailija
4/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muutaman vuoden niin että aikuisten kesken ei vaihdeta lahjoja. Se on aivan hyvä, koska en todellakaan tarvitse väkipakolla ostettua krääsää, josta tulee vain paha mieli. Ei tarvitse itsekään väkisin miettiä lahjoja ihmisille, joilla on jo kaikkea. 

Vierailija
5/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista! 

Vierailija
6/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että Suomessa ei arvosteta lahjojen antoa rakkauden kielenä.

Vierailija
7/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus käytössä lahjalistat joista ostettiin aikuisten kesken lahjat. Ei tule turhia tavaroita ja ostajan ei tarvitse miettiä mitä ostaa. Lasten jälkeen ei aikuisille osteta mitään. Lasten ilo riittää.

Vierailija
8/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei! Romu ei ole rakkautta, teot ja sanat on. Turha romu täyttää maailman ja kaatopaikat.

Vierailija
9/9 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tavallaan tykkäisin lahjoista ja rakastin miehen alkuaikoinamme antamia lahjoja, koruja ja muuta. Mutta samalla haluaisin välttää omalta osaltani ylikulutusta. Miehellenikin on viime vuosina ollut se minulle lahjojen ostaminen väkinäistä, niin päädyttiin siihen että ei osteta lahjoja toisillemme. Tykkäisin kyllä itsekin ostaa lahjoja läheisille ja ymmärrän tuon pointin, että rakkaudella ostettu ja mietitty lahja olisi ihana, vaikka toki rakkautta näytetään muutenkin. Mutta parempi näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi