Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tahtoisi mennä sukulaisille tänään joulupöytään

Vierailija
24.12.2025 |

Tahtoisin vaan olla himassa. Olisi pitänyt jo alussa tehdä selväksi, että en halua tänä vuonna viettää joulua. Toisaalta tuntuisi pahalta tehdä oharit.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. 

Vierailija
2/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Jos tulee paha mieli ohareista sano että olet kipeä. Ketään ei halua sinua sinne tartuttamaan muita pyhiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu putkaan kuten se italiainen ukko, joka ei halunnut mennä anopille.

Vierailija
4/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi melkein mieli alkaa esittämään kipeää, mutta tuntuisi pahalta valehdella kaikille. Ap

Vierailija
5/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jos on kaukana, älä mene. Me menemme, mutta lähelle. Kauas en lähtisi. Jouluna pitää saada olla kotona.

Vierailija
6/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin juoda viiniä, mutta joutuisin ajaa sukulaisille. Pitävät minua alkoholistina vielä... Ap

Vierailija
7/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos on kaukana, älä mene. Me menemme, mutta lähelle. Kauas en lähtisi. Jouluna pitää saada olla kotona.

Olisi sinne joku 40min ajomatka. Ap

Vierailija
8/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vähäksi aikaa ja keksi joku tekosyy, miksi pitää lähteä. Pyydä vaikka joku soittamaan itsellesi ja pyytämään sinut apuun jollakin tekosyyllä, niin että pitää lähteä. 

Parempi käydä lyhyesti niin on kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
9/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että et tule, koska sinulla on huono olo.

Ei se siis ole valehtelua, sillä sinullahan on huono olo ajatuksesta, että pitäisi lähteä.

Vierailija
10/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee mieheni veli perheineen. En voi sietää sen vaimoa. Valittaa vaan koko ajan kuinka raskasta hänellä on, haluaa saada sääliä.

Vierailija
11/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee mieheni veli perheineen. En voi sietää sen vaimoa. Valittaa vaan koko ajan kuinka raskasta hänellä on, haluaa saada sääliä.

On nää joulunpyhät raskaita😵

Vierailija
12/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene silti. Lähde vaikka kotiin ajoissa. Nykyään ihmiset ajattelevat liian usein sitä, miltä itsestä tuntuu kuin sitä, miltä toisista tuntuu. Saat pahan mielen muille ja itsellesi, jos et mene. Ensi vuonna suunnittelet sitten hyvissä ajoin jotain muuta. Hyvää joulua!

Vierailija
13/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin olen joulun, kohta lähden frendille, olen siellä yön tai kaksi, ehkä tulen jo tänään himaan. Moni varmaan säälii mua, sukulaiset ainakin jos nyt ylipäätään ajattelevat mua. En jaksais enää aikatauluja ja pakkosukulointeja, näin on just hyvä. 

Vierailija
14/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäkö vai eikö mennä, kas siinäpä pulma.

Vierailija
15/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin jo eilen sukulaisvierailut ja vaihdettiin pienet lahjukset. Tänään saadaan olla omassa rauhassa. Kohta kai pitäisi laittaa  marinadissa oleva kalkkunanfile uuniin.

Vierailija
16/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta oikein että nähneet vaivaa ja laittaneet ruokaa hikipäässä ja kutsuneet sinut joulupöytään ja sinä voivottelet "on vähän paha olla"  kerkiit säälitellä ittees  monta puhäpäivää...

Vierailija
17/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta oikein että nähneet vaivaa ja laittaneet ruokaa hikipäässä ja kutsuneet sinut joulupöytään ja sinä voivottelet "on vähän paha olla"  kerkiit säälitellä ittees  monta puhäpäivää...

En usko, että ovat tehneet ylimääräistä ruokaa minun takia. On sinne suhteellisen iso poppoo menossa.

Vierailija
18/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet nyt valinnan jota saat varmaankin kantaa loppuelämäsi, kutsut loppuu ja saat olla ihan rauhassa...

Vierailija
19/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, en minäkään mene.

Vierailija
20/26 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene, en minäkään mene.

Et mene kuokkimaan toisten joulupöytiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan