Muita naisia, jotka tykkäävät itseään reilusti vanhemmista miehistä?
Sanotaan 10-15 v vanhemmista ja tästäkin ylöspäin. Mitkä ovat olleet kokemuksenne?
Kommentit (69)
Mun kaveriporukassa 20v pojat ovat varattomia, hinteliä, finninaamoja, jotka vievät välillä pyykkejäänkin äideilleen pestäväksi.
Ei heissä mitään vikaa ole, mutta jos seurustelisin heidän kanssaan, minulla olisi sellainen olo, kuin seurustelisin pikkuveljen kanssa.
T Tytti 17v
Aina sinä sama ukko yrität tätä samaa! Usko nyt: sinusta kuuskymppisestä eivät 45-vuotiaat naiset haaveile. Ollenkaan. Yhtään.
Minä!! Miehessä on kiva tehdä pedofiileja jos ei suotu tekemään ja maksamaan mitä minä haluan
Minä 45 v ja naisystäväni 30 v. Toimii hyvin näin.
0/5, Pasi. Sun homous paistoi läpi sekä aloituksesta että kommenteistasi.
Olisit reilusti oma itsesi, ei tarvitse esittää naista.
En tykkää. Maksimissaan 3 vuotta vanhempi hyvä.
Ei, mutta tuon ikäiset ukot ovat kovia saalistajia. Heillä on yleensä kuitenkin aika huono kisakunto. Vähän aikaa kun jututtaa niin misogynia puskee pintaan ja sitten voikin jo pinkaista karkuun, jos käy niin ohrasesti että jää setämiehen koukkuun alun alkaenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tuon ikäiset ukot ovat kovia saalistajia. Heillä on yleensä kuitenkin aika huono kisakunto. Vähän aikaa kun jututtaa niin misogynia puskee pintaan ja sitten voikin jo pinkaista karkuun*, jos käy niin ohrasesti että jää setämiehen koukkuun alun alkaenkin.
*Kävellä pois. Ontuva Eerikson ei pysy edes kävellen perässä.
Minä en tykkää. Saisi olla hieman eli 15-25 vuotta nuorempi.
T: Eila88v.
Ja ap:lla seisoi kunnolla viimeksi ysärillä.
Papoilla on kovat puheet ja löysät munat.
Jos on nuori nainen, kannattaa vanhaa miestä käyttää hyväksi rahoineen ja verkostoineen - toki siitä joutuu hinnan maksamaan. Sitten kun tulee itse vanhemmaksi kannattaa valita nuori mies. Se pitää naisen nuorena ja haluaa toivottavasti seksiäksin kauemmin kuin vanha äijä. Sitten ei tarvitse hoitaa vanhanakaan vanhaa miestä vaan mies hoitaa sinua, kun on nuorempi
Vierailija kirjoitti:
https://tieku.fi/ihminen/ikaantyminen/suomalaistutkimus-miehet-rapistuv…
Miten vaikuttaa siihen että miehillä on enemmän varallisuutta kuin naarailla?
Tykkään, jos on rahamies.