Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkeissä pienen pieni eliitti rikastuu

Vierailija
23.12.2025 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000011680694.html
Ja loput köyhytyvät aivan kuten 1800-luvulla. Jenkit eivät ole oikeusvaltio eikä sivistysvaltio ja demokratia on sitä, että se pieni eliitti valitsee ehdokkaat😆

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina, että miksi ihmiset antaa rahansa niille rikkaille. Suomalaiset on vielä hullumpia, kun lähettää Suomen vähät rahat noille samoille jenkeille ja Kiinaan ja maailman multimiljardööreille. Mitä köyhempi sitä varmemmin varmistaa, että raha varmasti menee mahdollisimman rikkaalle, koska minun pitää saada kaikkein halvin eikä ole minun tehtävä ajatella ketään muuta, vaikka ne vähät rahatkin on toisten työpanoksesta tälle surkealle siirretty!!

Ihan itse voi päättää, että ollaan vähän pitkänäköisempiä ja kannatetaan tätä meidän porukkaa tässä. 
Ei saada aina halvinta vaihtoehtoa, mutta saadaan tehdä toisillemme ja rahat pysyy lähellä. 

Vierailija
2/5 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa 1 % on 3,5 miljoonaa ihmistä. Eli mikä oli pointtisi? Sitä ei tainnut olla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USAssa 1 % on 3,5 miljoonaa ihmistä. Eli mikä oli pointtisi? Sitä ei tainnut olla....

Pointti oli se, että pienen pieni eliitti rikastuu ja loput köyhtyvät.

Vierailija
4/5 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma suomessa. Rikkaat vain rikastuvat.

Vierailija
5/5 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatteko yhtään mitä normijenkit ajattelee Trumpista. Maga uskovaiset uskoo trumppiin vaikka tuo 

v..s käteen suorassa l'hetyksessä. Muut pitää ihan pellenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme