Aloitan salilla treenaamisen. Neuvoja aloittelijalle/linkki hyvään treeni ohjelmaan?
Menen sinne vaikka en oikein paljoakaan kai tiedä mitä tehdä mutta jotain mutua on. Olen käynyt vuosia sitten mutta enää en paljoa muista.
Haluan alkaa käymään ihan säännöllisesti ja pitkäaikaisesti. Aloittelijalle neuvoja?
Kommentit (7)
Pyydä Chat GPT:ltä laatimaan juuri sinulle sopiva ohjelma
Eikös laiteohjauksen saa ilmaiseksi, kun liittyy jäseneksi. Siinä saa vähän kuvaa.
Riippuu ihan tasan siitä käytkö kerran viikossa vai 6 kertaa viikossa.
Mene vaan sinne. Ja tee jotain mistä tykkäät. Ja seuraavalla kerralla tee sitä samaa yhtä paljon. Ja sitä seuraavalla kerralla 1 toisto enemmän. Samoin seuraavallakin kerralla. Ja sitten tee sitä, mitä viimeksi teit, ja tee lisäksi jotain muuta, ja seuraavalla kerralla yksi lisää kumpaakin. Sitten ota taas joku uusi liike lisää. Sitten tee näitä aina vähintään yhtä paljon kuin viimeksi, ja nosta toistoja, ja ota uusia liikkeitä. Vuoden päästä katso peiliin. Susta on tullu vahva.
Minkälaisia tavotteita sulla on? Mutta aluksihan se on parasta, kun saa itselleen siitä rutiinin. Sitten vaan aina käy siellä säännöllisesti. Alussa on kiva, kun tulosta tulee huimasti, kun vaan tekee sitkeen säännöllisesti.
Itse oon omatoimisesti opetellut liikkeitä, youtubesta ja muualta. Tässä yksi hyvä kanava,
Sheiko