O-O-O-HELMIEN KEVENEVÄT ÄISKÄT-O-O-O vikolla17
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10025383&p=1&tmode=1&smod…
yritin linkittää, en tiedä osasinko, kun en ole ennen yrittänyt..
Kommentit (5)
Täällä on menty takapakkia oikein urakalla! Tosin osa johtuu onneksi siitä, että menkat ovat lähestymässä ja on turvotusta. :)
Tänään paino oli 76,8kg. Mutta eiköhän tästä selvitä. Sisulla eteenpäin jos ei muuten! :)
Nyt pitää mennä kun Sinna heräs! Lisää myöhemmin!
-frog2
eli tässä tämä virallinen osuus:
lähtöpaino 20.3) : 81.6 kg (BMI 27.38)
4.4 : 78.3 kg
10.4:78.0 kg
20.4:77.1 kg
24.4: 77.1 kg
lähitavoite: 65kg
iso tavoite: 60 kg
Eli hyvä juttu, paino pysyi viikonlopun vi....tus herkuttelun jälkeenkin samana eikä noussut. Nyt sitten eilen aloitin jälleen kurinpalautuksen eli EI HERKKUJA!!!
KUNTOPYÖRÄSTÄ: Juuri kun sen ajattelin hommata niin mun äiti soitti ja kysyi oliskos mulla tarvetta sellaiselle eli ei tartte siihenkään uhrata omaisuutta. Toinen juttu onkin sitten se että tuleeko poljettua.
Tervetuloa muuten kaikille uusillekin!!
Sporttari, kerroppa taas jotakin kivoja vinkkejä mitä hyödyllistä voisi tehdä tuolla pihalla seisoskellessa. Rappusia kiipeilen ylös alas, mitäs muuta vois keksi, esim vatsalle tai reisille?
Jumppaohjeita kaipailtiin, hyvä hyvä!
Pakko kertoa tällainen herkkutarina: meidän Valintatalossa oli pääsiäisen jälkeen namit puoleen hintaan. Hyllystä minua kutsui suklaapupu jos toinenkin ja vastustin kiusausta päivän, toisen... ja kolmantenakin. Mutta kun tulin kotiin, työkaverini laittoi mailin että oli ostanut mulle sellaisen pupun, kun niitä oli niin halvalla saatavilla! No, pupusta on jäljellä yksi tassu tällä hetkellä... mutta itse en ostanut!
Sitten siihen jumppaan:
Oikeasti kaikista tehokkain ja helpoin vatsatreeni, vatsaa litistävä, on vetää vatsaa sisään voimakkaasti selkärankaa kohti ja pitää jännitys jonkin aikaa, sitten toistaa. Tätä voi tehdä melkein missä vain, jopa istuessa.
Sitten toinen mitä voi tehdä missä vain, myös istuessa, on peffaliike, eli pakaroiden jännitys, pito vähän aikaa ja rennoksi. TV:n ääressä erittäin sopiva ja autossa.
Näistä voi tehdä itselle sellaisen rutiinin, että vaikka aina kun alkaa katsoa jotain ohjelmaa TV:stä, tekee aluksi nämä. Tai mainoskatkolla tms. niin muistaa tehdä. Esim. 10 toistoa molempia ja pitää jännitystä rauhallisesti vaikka 5-10:een laskien.
Pihalla muuta tekemistä ja missä vain, kertaus: se vinot vatsalihakset ja siinäkin litistävä liike, eli lantio paikallaan ja hartioita/rintakehää puolelta toiselle.
Samoin koko jalan nosto, hidas " potku" suht. suorana taaksepäin ja taas hetken siellä takana pitäen tekee hyvää pakaroille.
Ja alavatsalle vielä kaikenlaiset jalkojen nostot ja heiluttelut puolelta toiselle lattialla maaten - tätä ei kurakelillä pihalla kandee tehdä, mutta sisällä ; )
Mukavaa viikon jatkoa kaikille keijuille!
Mulla on kokoajan vaan kaienmaailman herkut mielessä :D.
Ja on nyt tullut kyllä syötyä ihan samallalailla kuin aina ennenkin, mutta olen liikkunut huomattavasti enemmän, kiitos meidän koiran.
Se päätti alkaa karkailemaan, niin nyt on täytynyt lenkittää kahta enemmän kun ei voi pitää pihalla vapaana.
Niin ilmeisesti lisääntyneen liikunnan vuoksi mulla on paino tippunut. Kävin äsken vaakassa ja se näytti tasan 51kg.
Mulla on kyllä vähän huono tuo vaaka kun ei ole digitaalinen..
Hyviä nuo jumppa ohjeet, täytyy alkaa tekemään, etenkin noita vatsalihas juttuja. Jos vaikka joskus sais tän lörähtäneen mahan jonkun näköseksi :D..
Mutta nyt täytyy rientää siivoamaan kun pikku-ukko on nukkumassa.. Ja siivoamisen jälkeen lenkille :)..
nolona täällä harkitsen aapisen ostamista.. ;)
no, viime perjantaina, eli neljä päivää sit aloin laskemaan pisteitä.
tänään, maanantaina, hyppäsin puntariin, koska jatkossa maanantai tulee olemaan punnituspäivä
ihan hyvä alku, 3 päivää, ja -1,3kg.
20.4. 07 lähtöpaino 79.9kg BMI 29.35
23.4. 07 paino 78,6kg
viikkopudotus -1,3kg
kokonaispudotus -1,3kg
lähitavoite 72kg siihen 6,6kg jäljellä
Oikea Tavoite 67kg siihen 11,6kg jäljellä
niitä syvien- ja vinojen vatsalihasten jumppausohjeita sporttari joskus laittoi, mutta en enää löydä.. saiskos uudestaan?
selkälihasjuttuja kans.
mulle neuvolassa sanottiin, että olis hyvä välttää rankkaa liikuntaa (aerobic, bodypump tms) melkein vuoden synnytyksestä!!!
että kävelyä, ja lantion pohjaa, ja niin edelleen suositteli terkka.
en tiedä vaikuttiko se, että mulla oli sektio, asiaan jotenkin.
voi per#¤le!
miten teitä on ohjeistettu liikunnan aloittamiseen ja lajeihin neuvolasta/lääkärin toimesta?
-ennis-