Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi nainen kiihottaa

Vierailija
21.12.2025 |

Onko muita miehiä, ketkä himoitsevat seksistä vanhemman naisen kanssa? Itseäni kiihottaa +55 vuotiaat.

Kiihottaako vanhemmat naiset

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kiihottanut! 

Vierailija
2/25 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se sanonta menikään....... "Aina sitä nuorta saa mutta harvoin kunnon vanhaa...."

Vierailija
4/25 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittaako tämä sitä että vanha nainen on kaunis ja seksikäs eli mun ei tarvitsisikaan pelätä vanhentumista? Se on nimittäin yksi suurista peloistani, varsinkin viime aikoina ollut. Olen toki vasta 27, mutta tulevaisuutta pelkään...

Vierailija
5/25 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla naisilla on yleensä kovimmat halut ja myös taidot. 

Vierailija
6/25 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla naisilla on yleensä kovimmat halut ja myös taidot. 

Totta, parhain pano on ollut 50v naisen kanssa kun itse olin n. 25v. Vieläkin muistelen tuota kertaa, kumpa saisi uudelleen.

Vierailija
7/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhempi nainen on yllättävän hyvä. Oli  skeptinen ennen kuin koin. 

Oman ikäiset ja nuoremmat ovat joskus niin vaikeita luonteeltaan. Vähän vanhempi nainen antaa helpommin.

Ja on sitä vanhemmallakin naisella tissit, peppu ja pillu. Ihan yllätyin, miten hyvät rinnat esimerkiksi naisella oli. Itse olin 25, hän 45.

Vierailija
8/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoittaako tämä sitä että vanha nainen on kaunis ja seksikäs eli mun ei tarvitsisikaan pelätä vanhentumista? Se on nimittäin yksi suurista peloistani, varsinkin viime aikoina ollut. Olen toki vasta 27, mutta tulevaisuutta pelkään...

Älä turhaan pelkää tuollaista, nauti miesten huomiosta nyt, eikä se tule loppumaan pelkästään iän vuoksi. Olen 48v ja miesten huomio on vain lisääntynyt vuosi vuodelta, samoin oma epävarmuus vähentynyt, joten flirttiä ja ihania kohtaamisia riittää. Nauti elämästä sen ikäisenä kuin olet. 

Vierailija
9/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on menopaussin ohittanut ja saa hormonikorvaushoitoa, hän on ihanteellinen seksikumppani. Tietää mitä haluaa ja voi vaatia. Ei häpeile vartaloaan. Ei ole raskauden pelkoa, joten voi naida reilusti paljaalla. 

Vierailija
10/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Siis +40-vuotiaat kyllä, mutta mielellään itseä nuoremmat.

M53

Vierailija
11/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun nainen on menopaussin ohittanut ja saa hormonikorvaushoitoa, hän on ihanteellinen seksikumppani. Tietää mitä haluaa ja voi vaatia. Ei häpeile vartaloaan. Ei ole raskauden pelkoa, joten voi naida reilusti paljaalla."

Hormonikorvaushoito ei tuo libidoa, seksuaalisuutta, takaisin. Jos toisi, niin ole olisi tarvettakehitellä mikjardeilla libidolääkkeitä wanhusnaisile.

23. Joulukuutta, 2025: USA:n lääketurvallisuuskeskus FDA on hyväksynyt libidoa korjaavan pillerin vanhoille, postmenopausaalisille naisille: https://www.sandiegouniontribune.com/2025/12/23/fda-oks-libido-boosting…

Vierailija
12/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. 13-vuotiaana kiihotuin ainoastaan minua vanhemmista naisista.

Vielä parikymppisenä muistan kiihottuneeni muutamasta minua useamman vuoden vanhemmasta naisesta.

Nyt tuollaista fetissiä ei enää ole mikä onkin hyvä kun se alkaisi lipsua nekrofilian puolelle mutta 40v nuoremmat kiihottavat kyllä.

Vierailija
13/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerontofilia (eng: gerontophilia) eli gerontoseksuaalisuus tarkoittaa seksuaalisesta vinoutumaa jossa seksuaalisen himon kohteena on wanhus. Henkilö, jota vaivaa tällainen seksuaalinen vinoutuma, on gerontofiili tai gerontoseksuaali.

Vierailija
14/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gerontofilia (eng: gerontophilia) eli gerontoseksuaalisuus tarkoittaa seksuaalisesta vinoutumaa jossa seksuaalisen himon kohteena on wanhus. Henkilö, jota vaivaa tällainen seksuaalinen vinoutuma, on gerontofiili tai gerontoseksuaali.

50- 60 v.  nainen ei ole mikään vanhus. 

Vierailija
15/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisiän selvästi ohittanut naaras on vanhus eikä nisäkäsuroksella ole mitään biologista syytä tuntea seksuaalista halua sitä kohtaan.

Vierailija
16/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisiän selvästi ohittanut naaras on vanhus eikä nisäkäsuroksella ole mitään biologista syytä tuntea seksuaalista halua sitä kohtaan.

Seksistä varmaan noin 90% ellei ylikin tehdään aivan muussa tarkoituksessa kuin lisääntymisen vuoksi. Onko sekin sinun mielestäsi jonkinlainen vinoutuma?

Vierailija
17/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut armeija-aikana tyttöystävää, niin jotenkin ensimmäisillä lomilla baarissa ajauduin yhden n. 45-50-vuotiaan naisen luokse. 

Siitä tuli sitten salainen seksisuhde koko armeijan ajalle. Kun viikonloppuvapailla muut menivät aina tyttöystävänsä luokse, minä menin tuon salaisen naiseni luokse. 

Teki kyllä tosi hyvää kun tiesi aina että saa. Nainen oli lisäksi aika kuuma, isot tissit. Oikea unelma juuri sen ikäiselle puutteessa elävälle inttiläiselle. 

Vierailija
18/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhassakin saunassa hyvät löylyt saa!

Vierailija
19/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko taas hyvä mieli kun sait sanottua että meillä vanhemmilla ei tee mitään? Mites oma kulli, seisooko yhä? 

Vierailija
20/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisen kirjoittaja ei varmaan käytä kondomia, eikä nussi ehkäisyä käyttäviä naisia, eikä ilman ehkäisyäkään olevia naisia kuin ovulaation aikoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän