Miksi olet palstalla? Eikö pitäis tehä niitä joulujuttuja?
Kommentit (37)
Vitkastelen kaupoille lähtemistä, kun en keksi perheen lapsille lahjoja. Mieleni tekisi ostaa leluja, mutta vanhempien mielestä niitä taitaa olla jo liikaa.
Mikäs kiire tässä. Ostoslistat on ojennuksessa, tiistaina tulee tuoreet. Ti-iltana keitän juurekset ja paistan possun. Tämän päivän ruuan pyrstöstä laitan graavia varten pakastimeen palan.
Vessa on pesty, mies pesee just saunaa ja imuroinnin jätän huomiseen. Huomenna kaadetaan kuusi.
Loput hoituu aattona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottelen pimeätä ja sitten livahdan kuusivarkaisiin.
Olet myöhässä. Parhaat kuuset on jo "lainattu". Fakta tieto!
Joulupuu on varastettu, jeparit on jo ovella, joulupukki hirtettynä roikkuu kuusen oksalla...muistatte varmaan sävelen...Lopuksi jouluinen vitsi: Jeesus sovitti syntimme...vaan kuka sävelsi?
Osaan palstailla ja tehdä joulujuttuja yhtäaikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottelen pimeätä ja sitten livahdan kuusivarkaisiin.
Olet myöhässä. Parhaat kuuset on jo "lainattu". Fakta tieto!
Joulupuu on varastettu, jeparit on jo ovella, joulupukki hirtettynä roikkuu kuusen oksalla...muistatte varmaan sävelen...Lopuksi jouluinen vitsi: Jeesus sovitti syntimme...vaan kuka sävelsi?
Klikkaa ruutua, sisältää jouluisen vitsin!
Vietän joulua sydämessäni, en tarvitse ulkoista toimintaa sen tiimoilta. Asun yksin, hössötykset eivät ole koskaan kiinnostaneet.
Ei ole joulujuttuja kun en vietä. En ole vastaanottanut tai antanut lahjoja kymmeniin vuosiin.
Mä makaan nyt sängyssä pikku krapulassa, katson leffoja, wolttailen ja juon kaljaa.
Eilen oli pikkujoulut ja nyt rankan syksyn jälkeen nollaan.
Ehdin hyvin huomenna aloittaa jouluhommat, mulle on lähinnä tärkeää että on siistiä, jonkin verran koristellaan ja alkuviikosta ostetaan lahjat ja herkkuja jouluksi.
Ite alusta tehdyt jouluruuat ei kiinnosta. Teen mitä tykkään, hyvän alkuruokapöydän ja jälkkärit+ suklaat ainakin.
Ap, miksi itse olet täällä etkä tekemässä joulujuttuja?
Paistoin juuri 2 pellillistä korvapuusteja miehelle ja itselleni kaksi maustelimppua.Ihana tuoksu.
Hyvää vointia teille
Ei tule vieraita. -Menen kaverin luo ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Osaan palstailla ja tehdä joulujuttuja yhtäaikaa
Sama. Lisäksi suosittelen kaikille jumalanpalveluksiin osallistumista.
Mitä joulujuttuja, en vietä minkäänlaista joulua, perunat ja makkarakastike tulee niinkuin normi ruokana, kalapuikot saa mihin aikaan vaan pakastealtaasta
Ei jaksa. Tein minä joulutorttuja aamulla. Loput sitten alkuviikolla, perhe osallistuu.
Pitäisi tehdä, mutten jaksa vielä.