Julkaise jouluinen novelli
Hei, onko sinulla itse kirjoittamasi jouluinen, eroottinen tai rajumpikin novelli? Liitä se tämän keskustelun vastaukseen. Raja taisi olla 4000 merkkiä tai jotain... Ei heitellä niitä muualle pahennusta herättämään. Minulla on kaksi tulossa pikapuoliin, laitan molemmat tänne.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita sellainen, missä muori ottaa joulupukilta suihin.
Minulla on tulossa sen typpinen, ei nyt muori, mutta mielessä on 2-lapsinen perhe, jossa isäntä aloittaa jo aattona puolilta päivän kossupullolla. Sammuu jouluruuan jälkeen. Sitten tulee maksettu pukki, jota rouva häpeää, lapset saavat lahjansa ja kun rouva menee ulos pukin kanssa, ajautuvat he autotalliin ja ja siellä pukki hoitaa sammuneen isännän aviolliset velvollisuudet. Eli melko perinteinen, mutta yritän maustaa sitä muutamalla yllärillä...
Merkkimäärä-raja näyttää olevan 3500 merkkiä, ei voi julkaista pitempiä.
Paras joulunovelli ever on Pukki kävi pökkimässä. Löytyy Herkusta..
Hei, mihin mun novelli katosi, tai siis kaikki novellit? Ainakin mun novelli oli minun oma tuotos, sitä ei ole kopioitu mistään. Eikö täällä saa moista julkaista?
Vastasin ilmoitukseen missä kaivattiin raitista joulupukkia. Kerroin puhelimessa rehellisesti olevani mukava ja isomahainen 46- vuotias Joulunpukki, jolla riittää lahjoja säkeistä äidillekkin. Neuvottelujen jälkeen sovimmekin vierailuajan, ja miten toimitaan. Puhelun jäljiltä jäi miellyttävä olo, flirtti kuului läpi puhelun kauniin äänen saattelemana ja herätti poikamiehen halun naisen läheisyyttä kohtaan. Sovittuna aikana ovella pimpottaessani salaa toivoin äänen lupaamaa enkeliä ovelle. Ovi aukaistiin ja vastassa talon emäntä, 53- vuotias, kerrassaan upea nainen pukeutuneena upeaan punaiseen jouluhameeseen, joka sopivasti antoi katsojalle mistä nauttia, jättäen samalla epäilyksen siitä ,että oliko alla ollenkaan alushousuja. Hieman meinasi pukilla ajatus karata tätä miettiessäni. Sisälle päästyäni huomasin talon isännän olevan melkein jo nukkumatin kaverina liiallisen totin nauttimisen takia, jota hieman emäntä pahoittelikin. Kaikesta huolimatta lahjat jaettiin hyvillä mielin ja pian pienet lapset äitinsä ohjaamana menivätkin huoneeseensa suljetun oven taakse leikkimään lahjoillansa. Takaisin tultuaan emäntä tuli olkapäätä sivellen kysymään, että saisiko hänkin istua pukin syliin? Miettimättä vastaan kyllä, ja hän istuukin syliin, ei polvelle vaan kokonaan syliin perille. Perinteisiin ootko muistanut olla kilttinä kysymyksiin tulee ihanaa kikattelua ja samalla hän rupeaa liikuttamaan itseään sylissä hieroen kohoavaa joulu sauvaani. Tämä ei jää huomaamatta, vaan hän rupeaa siirtelemään housujani pois tieltä. Pian seisokkini alkaakin jo olemaan vapautettu ja upea emäntä nostaa helmaansa ylöspäin ja huomaankin olleeni oikeassa, ei alushousuja!(tässä välissä kuuluu kuorsaus sohvalta) Asettuen sopivaan asentoon pääsen hiljalleen työntymään nautintojen taivaaseen, josta kummatkin nauttivat. Hänen alkaessa hiljalleen kiihdyttäen ratsastamaan, kurotan sormeni klitorikselle ja alan hellästi kierrellen piirittämään nautintojen lähdettä. Molemmilla on selkeästi patoutuneita tarpeita ja pian molemmat onkin jo likellä huippua. Tunnen laukeamisen jo tulevan ja en säästele, samalla kun alan tikkaamaan, kiihdytän myös klitoriksen käsittelyä ja pian saankin räjähtävän orgasmin, ja ilmeisesti hänkin minun laukeamiseni saattelemana. Palattuamme takaisin maan pinnalle, suutelen illan emännän niskaa ja samalla halaan lujasti. Totean, että pukilla pitää mennä nyt, on muitakin ilman Joulunpukkia. Lähtiessäni kurkkaan yhä nukkuvaa isäntää, ja toivon, että hän pysyy samanlaisena, pitäähän pukilla riittää töitä.
-Markus 46
Siihen aikaan antoi keisari Augustus käskyn, että koko valtakunnassa oli toimitettava
verollepano. Tämä verollepano oli ensimmäinen ja tapahtui Quiriniuksen ollessa Syyrian
käskynhaltijana. Kaikki menivät kirjoittautumaan veroluetteloon, kukin omaan
kaupunkiinsa.
Niin myös Joosef lähti Galileasta, Nasaretin kaupungista ja meni verollepanoa varten
Juudeaan, Daavidin kaupunkiin Betlehemiin, sillä hän kuului Daavidin sukuun. Hän lähti
sinne yhdessä kihlattunsa Marian kanssa, joka odotti lasta. Heidän siellä ollessaan tuli
Marian synnyttämisen aika, ja hän synnytti pojan, esikoisensa. Hän kapaloi lapsen ja
pani hänet seimeen, koska heille ei ollut tilaa majapaikassa.
Sillä seudulla oli paimenia yöllä ulkona vartioimassa laumaansa. Yhtäkkiä heidän
edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus ympäröi heidät. Pelko valtasi
paimenet, mutta enkeli sanoi heille: "Älkää pelätkö! Minä ilmoitan teille ilosanoman,
suuren ilon koko kansalle. Tänään on teille Daavidin kaupungissa syntynyt Vapahtaja.
Hän on Kristus Herra. Tämä on merkkinä teille: te löydätte lapsen, joka makaa
kapaloituna seimessä." Ja samalla hetkellä oli enkelin ympärillä suuri taivaallinen
sotajoukko, joka ylisti Jumalaa sanoen:
Jumalan on kunnia korkeuksissa, maan päällä rauha ihmisillä, joita hän rakastaa.
Kun enkelit olivat menneet takaisin taivaaseen, paimenet sanoivat toisilleen: "Nyt
Betlehemiin! Siellä me näemme sen, mitä on tapahtunut, sen, minkä Herra meille
ilmoitti." He lähtivät kiireesti ja löysivät Marian ja Joosefin ja lapsen, joka makasi
seimessä. Tämän nähdessään he kertoivat, mitä heille oli lapsesta sanottu. Kaikki, jotka
kuulivat paimenten sanat, olivat ihmeissään. Mutta Maria kätki sydämeensä kaiken, mitä
oli tapahtunut, ja tutkisteli sitä.
Paimenet palasivat kiittäen ja ylistäen Jumalaa siitä, mitä olivat kuulleet ja nähneet.
Kaikki oli juuri niin kuin heille oli sanottu.
Menin, panin joulumuoria, tulin
Julius Caesar
Kirjoita sellainen, missä muori ottaa joulupukilta suihin.