Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman suurin vitsi

Vierailija
19.12.2025 |

Tuotetakuu asia. Yrityksellä kestää 2 kk vastata mitä tehdään. Sitten antavat ohjeen postittaa tuote takaisin. 
Asiakkaalla kestää 1 kk pakata  tuote, koska ensin 2 vko etsii sopivaa laatikkoa ja kun ei löydy (iso tuote) joutuu askartelemaan sopivan eri laatikoista. . 

Mitään aikarajaa luonnollisesti ei yritys laittanutkaan asiakkaalle postitukseen ja olisihan se ollut hilpeää, jos niin olisi, sillä  asiakas  viesti heti tuotteen rikkouduttua 30 sähköpostiviestiä ja todellakin yrityksellä keski 2 kk sanoa mitä tehdään eli heidän puoleltaan se 2 kk viivästys , eikä asiakas voinut tehdä muuta, kun viestiä yrityksem kanssa asian suhteen. Asiakas ei myöskään odottanut tuhmänä 2 kk viestejä vaan yritys itse viesti takaisin ympäripyöreitä vastauksia kuten odottaa vastausta maahantuojalta. 


Vihdoin kun asiakas on paketoinit tuotteen (ostanut 60€ pakketointi materiaalia) yritys ilmoittaa aivan  hämäräperäisiä juttuja, kuten mukamas he eivät ole enää myyjä, vaan joku muu ja eivät hoida kuljetusta eikä takuu asiaa.

Näin toimii Hobby Hall

Olisiko oikeus oikea paikka tälle asialle? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi