Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fysioterapeutt on ylihintainen hieroja

Vierailija
17.12.2025 |

Mielummin vien rahani hierojalle, kun yleensä he osaavat jopa hieroa. Fysioterapeutit ei kireyksiä ja jumituksia saa pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta on muutama näperrys ja räpellys. Eivät saa verenkiertoa ja rentoutta lihaksissa kohdilleen ihmisillä. Se voi vaatia paremman lääkkeen joskus ja ravintoaineet. Levon. Tai jopa lääkärin. Lämmön. Muuta.

Vierailija
2/8 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hieronta? Tekevät pari vääntöliikettä ja sitten paperi käteen-> tee näitä liikkeitä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on lääke

Vierailija
4/8 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutiin tehtävä ei yleensä ole tehdä sulle mitään. Ei hieroa, ei väännellä eikä venytellä. Vaan sen homma on opettaa sua tekemään se itse, niin että kuntoudut ja jatkossakin pysyt paremmassa kunnossa.

Vierailija
5/8 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku menisi korkeakoulutetulle kuntoutuksen ammattilaiselle hierontaan? Oletko nyt vähän daiju?

Vierailija
6/8 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fysioterapeutiin tehtävä ei yleensä ole tehdä sulle mitään. Ei hieroa, ei väännellä eikä venytellä. Vaan sen homma on opettaa sua tekemään se itse, niin että kuntoudut ja jatkossakin pysyt paremmassa kunnossa.

Täh? Mulla on hermopinne ja käsi aivan puutunut. Fyssari käskee aina ottamaan paidan pois ja sitten hän tulee vääntelemään. Ettekä nyt ajattele mitään likaista.

Vierailija
7/8 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa fysioterapeuteista hieroo. 
Hierojat on korkeakoulutettuja hierojia, kuten vaka-opet ovat korkeastikoulutettuja vaipanvaihtajia. Vielä 90-luvulla fyssarit joulutettiin työkkärin kautta ja sinne pääsi kuka vaan. Eli kortistosta laitettiin opiskelemaan terveydenhuolto-oppilaitokseen fyssariksi.

Vierailija
8/8 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liike on lääke

Ei ole aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi