Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt ennustajalla? Kävikö ennustus toteen?

Vierailija
17.12.2025 |

Mua huijattiin. Ennustaja sanoi, että saan vielä poikalapsen. Mut on steriloitu sektion yhteydessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kävi toteen. Minulla oli istumapaikka täpötäydessä junassa noin parikymppisen punahiuksisen naisen viereen ja ajauduimme siinä sitten juttusille. Lähtöä tehdessäni hän meni oudon näköiseksi ja sanoi sen jälkeen, että "autosi on vaarallinen, älä aja sillä". Olin tästä tosi häkeltynyt, mutta asia jäi siinä määrin vaivaamaan, että tarkistin autoni päällisin puolin. Eihän siitä mitään löytynyt. Seuraavana päivänä ajamaan lähtiessäni, auton eturengas irtosi kesken ajon. Se oli kiinnitetty puolihuolimattomasti paikoilleen renkaidenvaihdossa. 

Vierailija
2/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käykö ennustajalla. Voit joutua kirotuksi kohtalosi uhriksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tekee itse kohtalonsa. Sori, kun en jaksanut nähdä sua taannoin. Oli kaikki liian teennäistä: Tapahtuma, seura - kaikki. En vain kestänyt. Emme ehkä koskaan tapaa enää. 

Vierailija
4/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaninainen ennusti minulle Riihimäen rautatieasemalla joskus 80-luvun alussa ja kertoi, että eroan silloisesta poikaystävästäni, tapaan tumman miehen ja saan kaksi lasta. Mikään näistä ei ole vielä toteutunut, (Olen nyt 60-vuotias.)

Vierailija
5/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kävi.

Vierailija
6/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tekee itse kohtalonsa. Sori, kun en jaksanut nähdä sua taannoin. Oli kaikki liian teennäistä: Tapahtuma, seura - kaikki. En vain kestänyt. Emme ehkä koskaan tapaa enää. 

Kerran ollaan nähty ihan livenäkin. Yhdessä ravintolassa noin 20 vuotta sitten. En pitänyt teistä heti, mutta sitten olisin voinut jutella. Mutta ette pitänyt minusta, kun en heti pitänyt teistä. Hauskaa. 

Vierailija
7/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt toteen. En mene enää ennustajille. 

Vierailija
8/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärällä julkkismeediolla käynti vuosia sitten aiheutti vain ongelmia ja energianhukkaa, äitini tunki minut sinne. Kyseessä voi olla jo pahisnoita tai mikä lie. Yhden netin kautta katsoneen povaus ei toteutunut, vaikka inttivät muutkin sitä kuorossa yhdellä palstalla.

Vierailija
9/9 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana ovelleni tuli romaninainen kauppaamaan pitsejä, liinoja yms. Minulla oli rahat todella vähissä, eikä ollut ko. ostoksille tarvettakaan, joten kieltäydyin. Rouva suutahti tästä ja kirosi  (tämä ei kait ole varsinaisesti ennustus): " Tulet niin sairaaksi, ettet pääse kyykkysiltäs pasxkalle!" Ennustus tai kirous ei vielä ole toteutunut. Olen nyt 73 v. Saa nähdä, milloin olen siinä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi