Tämäkö on sitä "aikuisten politiikkaa" - Petteri Orpo?
Meno on kuin päiväkodissa, missä lapset on jätetty ilman hoitajia.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos te persut alkaisitte jossain vaiheessa ottamaan ITSE vastuuta OMISTA tekemisistänne?
- Sitä olen odotellut, mutta ei tule tapahtumaan. Niin kuin sanotaan, ennemin helvetti jäähtyy...
Orpolla on melkoisen vähän mahdollisuuksia vaikuttaa toisen puolueen tekemisiin, kun ei siellä puolueen eikä eduskuntaryhmän puheenjohtajat saa rotia omiinsa. Sitä en tiedä, olisiko tässä mahdollisuutta kaataa hallitusta näiden kohujen takia. Ja löytäisikö Kokoomus edes muita omaan poliitiikkaansa edes joten kuten sitoutuneita hallituskumppaneita tässä tilanteessa, eli onko vaan pakko yrittää sinnitellä vaalikausi loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos te persut alkaisitte jossain vaiheessa ottamaan ITSE vastuuta OMISTA tekemisistänne?
Ei nyt millään pysty. Kyllä kaikki on vihervasemmiston syytä. Lisäksi media on syyllinen kun eivät tottele persuja. Median ja kansan pitää totella. Persut on aina oikeassa jopa äärimmäisen oikeassa. Varsinkin kunnon humalassa persu on äärimmäisen oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja voittaisinpa minä lotossa... Kaikenlaista sitä voi toivoa mutta se on tiedetty aina että persut ei koskaan tule ottamaan vastuuta teoistaan. Ehkä joskus kokkareillakin olisi ollut selkärankaa potkia ne ulos hallituksesta, mutta nyt on tärkeämpää päästä leikkaamaan köyhiltä jotta veljet pääsee rikastumaan lisää ja tietävät että persut siihen suostuu ilomielin. Orpokin on yhtä hyödyllinen kuin märkä sukka. Ei minkäänlaista auktoriteettia.
Vierailija kirjoitti:
Te vihervassarivalittajat voisitte joskus ottaa itse vastuuta omasta elämästänne, ja lopettaa sen jatkuvan itkemisen siitä kuinka vähän sossurahaa saatte.