Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko synnytykseen johtavat supistukset AINA niin kovilta, että tietää varmasti milloin lähdettävä sairaalaan..?

Vierailija
22.04.2007 |

Eikä esim. ikäänkuin säännöllisesti toistuvilta, hmmm... krampeilta?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos eka lapsi kyseessä, niin aikaa on vielä jäljellä, jotta kadut supistuksen voimasta maahan ja oksennat kivusta :/

Vierailija
2/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ajattelin siinä vaiheessa kun jo istuttiin autossa matkalla sairaalaan, että onneksi tuli lähdettyä. vast aautossa tuntuivat tosi kovilta. ja sairaalassa olin siis jo 9cm auki, eli ei kun ponnistamaan. Mutta jos oisin jääny oottaa niitä tositosi kovia ja säännölisiä supistuksia, niin en ois sairaalaan kerenny. mulla ei supistukset muuttunu säännölliseks ollenkaan ja sairaalaan on 30km matkaa.

Mutta kyllä tulee tunne että kohta vois lähtee sairaalaan. niin silloin on hyvä lähteä eikä odotella viimisene asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää siitä kuinka tiheään ja tasaisesti tulevat.

mulla tuli ensin 2 vrk tosi tehokkaita suppareita useita tunteja 7-10 min välein (ja sitten tuli muutaman unnin tauko, ja taas alkoi supparit). Eli ei tarpeeksi tiuhaan. Mutta oli ihan yhtä kovia kuin ne oikeat, jotka sitten alkoivat kolmantena päivänä tulemaan 3 min välein. Ja siinä vaiheessa mentiin sairaalaan. (soittelin kyllä edell. päivinäkin, mutteivät ottaneet kun ei supistellut 5 min välein tuntia, mikä on ensisynnyttäjän raja).

Vierailija
4/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkkailisin supistusten välejä. Eli, ensisynnyttäjänä lähtisin, kun supistuksia tulee 5 minuutin välein.

Oma synnytys lähti käyntiin illalla. Ensin supistuksia tuli puolen tunnin välein. Ei ollut kovin kivuliaita. Vähitellen supistuksia tuli tiheämmin ja kipu koveni. Aamuyöstä tuli 5 minuutin välein ja olivat niin kipeitä, että oli mentävä kontalleen lattialle.

Vierailija
5/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on varmaan teistä hauskaa, mutta minua lähinnä pelotti kun ei tiennyt yhtään milloin ponnistaa. Kakkosta odottaessa piti tarkkailla mahaa että tiesi supistaako.

Vierailija
6/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen muisti on aika valikoiva ja armollinen. Ekan jälkeen ainakin itse unohdin, miltä supistukset TODELLA tuntuvat. Muutoin ei kukaan tekisi toista lasta, jos sen käsittäisi kunnolla....Matkalla sairaalaan toista saamaan kirosin, että perkele kun olin autuaasti unohtanut, miltä tää tuntuu... alkoi totuus valjeta muutaman vuoden jälkeen:).

Vierailija
7/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy.....

(tuntee vain aavistuksenomaisia kiristyksiä hommia tehdessä, mutta nekin lakkaa kun käy pitkäkseen)

Vierailija
8/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon nyt raskausvkolla 39 ja en oo tuntenu yhtään mitään kipuja. Vauva on kiinnittynyt ja tosi alhaalla mutta minkäänlaista kipua ei tunnu, ei yöllä, ei päivällä.. meneeköhän vielä kauan ennen kun syntyy..

toista odotan mutta ensimmäinen käynnistettiin ja leikkattiin niin en oikein tiedä mitä odottaa..