Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit

Vierailija
16.12.2025 |

Teitä on tietenkin palstalla pilvin pimein ja siksi kysynkin, miksi ette suostu enää tekemään fenolisaatiota. Toiseen varpaaseen se tehtiin ja se on ollut jo vuosia OK, toiseen varpaaseen ei ole suostuttu tekemään ja jalka märkii jatkuvasti ja joutuu syömään antibiootteja. Mikä on syy toimenpiteen välttämiselle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa tylsä muija oli.

Vierailija
2/8 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaativa tylsä muija oli.

OK, itse taidat olla ammattitaidoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tekivät fenkolin sijasta ripulisaation

Vierailija
4/8 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkös fenoli aiheuta syöpää

Vierailija
5/8 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tehdään suoraan amputaatio

Vierailija
6/8 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin niin pieni määrä mitä ainetta vapaaseen laitetaan, joten ei pitäisi olla suurta vaikutusta kokonaiskuvassa versus jatkuva märkiminen ja antibiottikuurit hoitotyötä tekevällä.

Vierailija
7/8 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha odottaa mitään muuta kuin ripulijuttuja näköjään 😂 Fenolisaation hyödyistä vaikuttaa olevan jotain näyttöäkin (näytön aste B). Ehkä sun kannattaa ottaa tää mukaan kun seuraavalla kerralla keskustelet lääkärin kanssa: 

https://www.kaypahoito.fi/nak09610

Antibiootteja ei ole hyvä syödä toistuvasti jos on vaihtoehtoja, sillä voisit yrittää perustella?  

Vierailija
8/8 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha odottaa mitään muuta kuin ripulijuttuja näköjään 😂 Fenolisaation hyödyistä vaikuttaa olevan jotain näyttöäkin (näytön aste B). Ehkä sun kannattaa ottaa tää mukaan kun seuraavalla kerralla keskustelet lääkärin kanssa: 

https://www.kaypahoito.fi/nak09610

Antibiootteja ei ole hyvä syödä toistuvasti jos on vaihtoehtoja, sillä voisit yrittää perustella?  

Olen perustellut jo kolme kertaa eri kirurgeille, viimeksi tällä viikolla, ei auta. Ehkä johtuu siitä että olen vain sh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan