Mies häiriköi kerrostalossa Helsingin Hakaniemessä niin, että asukkaat kutsuivat poliisin töihin päästäkseen
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011685762.html
Uusi asukas oli vapautunut vankilasta ja vasta totutteli uuteen arkeen. Hän oli muuttanut asuntoon kesäkuussa ja kertoi myöhemmin oikeudelle, että jo elokuun alussa hän törmäsi vanhoihin tuttuihin ja ongelmat alkoivat.
Pian naapuri näki uuden asukkaan hakkaavan vieraalla esineellä toisen asukkaan ulko-ovea huutaen: "saatanan äm_mä ulos sieltä". Asunnossa asui 90-vuotias rouva.
Hienosti sopeudutaan takaisin yhteiskuntaan 🤪
Kommentit (19)
Eikö työttömille ja työssäkäyville voisi olla omat talonsa ja mielellään vielä eri asuinalueilla. Kuka ihan oikeasti hyötyy tämmöisestä?
Ihmisten on saatava toteuttaa itseään. Turhaa ruikuttamista, valittamista.
- VasVihreät.
"Arvoalueella" vauhtia ja vaarallisia tilanteita, onneksi neukkukuutiossa asuminen ei ole tylsää...
Kuka vuokraa tuollaiselle asunnon? Eikö noille pitäisi olla oma asuntola, niin eivät häiritse rauhallisten ihmisten elämää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö työttömille ja työssäkäyville voisi olla omat talonsa ja mielellään vielä eri asuinalueilla. Kuka ihan oikeasti hyötyy tämmöisestä?
Tuo oli kyllä nisti eikä pelkkä työtön!
Neukkukuutioihmisillä on neukkukuutioihmisten ongelmat. Sori siitä!
Ei mitään itsekritiikkiä kun väittänyt sopimuksen irtisanomista laittomaksi. Siis jatkuvasti rikkonut paikkoja ja häiriköinyt. Eikä edes häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Avaatko tätä kommenttiasi lisää? Miten työttömyys ja työssäkäyminen liittyy tähän riehumiseen? Kaikki työttömät ovat vankilasta vapautuneita hörhöjä? Niinkö oikeasti luulet? Olet aika pihalla asioista. Varmaan porvoolainen olet?
Harmi kun Trump ei ole presidenttimme. Olisi toikin hullu jo työleirillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli minunkin olisi pitänyt viimeiseen kolmeen vuoteen muuttaa 8 kertaa? Sinäkö sen maksaisit?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla valmius muuttaa heti, kun jäät työttömäksi? Olitkohan nyt miettinyt tämän ihan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten on saatava toteuttaa itseään. Turhaa ruikuttamista, valittamista.
- VasVihreät.
Tarkoitit tietysti: persut
PS. Kuis venyy?
"Eikö työttömille ja työssäkäyville voisi olla omat talonsa ja mielellään vielä eri asuinalueilla. Kuka ihan oikeasti hyötyy tämmöisestä?"
Entä jos työssäkäyvästä tulee työtön? Kuinka nopeasti pitää muuttaa pois?
Vierailija kirjoitti:
Kuka vuokraa tuollaiselle asunnon? Eikö noille pitäisi olla oma asuntola, niin eivät häiritse rauhallisten ihmisten elämää.
Helsingissä asutetaan ex-vangit kunnan vuokrataloihin. Vähän veikkaan että tässä oli käynyt juuri näin. Lopputulos ei yleensä yllätä.
Minun naapurissa asui hullu ja se yritti tulla kirveellä oveni läpi. Se oli myös vankilasta päässyt huumeiden käyttäjä. Minä omistan aseen ja soitin poliisille että ammun sen jo se pääsee oveni läpi. Poliisi sitten tuli parissa minuutissa eikä minun tarvinnut ampua sitä. Se tyyppi oli myöhemmin kidnapannut jonkun tyypin ja pakottanut sen pankkiautomaatille nostamaan rahaa tai se puukottaa sen jos raha ei saa.. Myöhemmin se oli kuollut huumeisiin kuulin.
Vierailija kirjoitti:
Työttömille? meinaat että kun joutuu työttömäksi muuttuu heti epäsosiaaliseksi häiriköksi joka ei enää osaa elää kuten ihmisten kanssa tulee olla?
Vierailija kirjoitti:
Ihana Kallio 😍
- Ada22v, vegan
Taitaa koskea jo useampaa keskustan kaupungiosaa mm töölöä peukkuineen.
Järkyttävää. Mummo parka. Vanhusten tulisi saada elää loppuelämänsä rauhassa.
Minun oveani hakattiin viimeviikonloppuna. Erehtyi ilmeisesti ovesta, vaikka rivitalon jossa asuin.
Kipeenä olin mennyt ennen seitsemää sänkyyn ja ehtinyt nukahtamaan. Kohta joku jyskytti ovea, vaikka on minulla ovikellokin olemassa.
Huusin monta kertaa kyseiselle tyypille, sillä tiesin ettei minun tuttuni hakkaa ovea niin ja mietin sitä koske se hajoaa sekä milloin tulee läpi. Meni kai sitten naapuriin. Kävin ovella sanomassa että voi sitä kelloa soittaa jos on asiaa eikä jyskyttää ovea niin että on hajota.
Pitikin tuommoinen sakki muuttaa naapuriin.