G: Mikä on sinussa " pissismäistä" ?
Kommentit (10)
ja vaaleanpunainen on ehdoton suosikki värini! käytän esim h&m lastenosaston hiuskoruja jne. olen myös vetyperoksidi-blondi
on teinifarkkuja ja laukkuja. Sellaisia söpiksiä :D Ja isoja aurinkolaseja yms nuorisomuotia.
Noh ei se ehkä kuitenkaan ihan pissismäistä ole.
kuten oikeudesta saada hyvää asiakaspalvelua ja ammattimaista kohtelua asiantuntijoiltaammattilaisilta (kuten apteekki, lääkärit, opettajat sekä myymälät. postimyynti...)
ja
jos en saa hyvää palvelua, valitan välittömästi
- niin korkealle kuin on tarpeen
---
ja monta kertaa olen valittanut-
---
tänäänkin lapseni jäivät äiti-lapsi-kerhossa kerhonohjaajilta ilman heille luvattua huomiointia-
otin sen äitinä HETI puheeksi:)
---
Ps.
Yleensä olen ollut asiakaspalveluun tyytyväinen-:)
---
...!!!
T: edellinen kirjoittaja:)))))
vaatteita ja asusteita niin paljon, että näen vaikka nälkää mieluummin kuin jään ilman jotain " pakko saada tai riudun suruun" -hankintaa.
Esim. halvin laukkuni maksoi 130¿, muut maksoivat huomattavsti enemmän ja se on mielestäni merkki jonkinlaisesta epäkypsyydestä vaikka perheellinen ihminen olenkin.
Ostan vaatteeni nuorisoliikkeistä ja tyylini on melko teini yli kolmekymppiseksi. Vedän joskus pissiskännit.
no ainakin omistan kahdet miss sixtyt. :)
Pukeudun päälle kolmekymppisenä usein kuin puolta nuoremmat, kuuntelen samaa musaa kuin 13-vuotiaani. Tykkään vaaleanpunaisesta, Hello Kittystä yms. söpöstä. Poltan vaan kännissä.
Puhelinki on vaaleanpunainen. Mutta muuten tyyliltä aikuinen, ei napapaitoja ym. mautonta.
Meikkaan myös melko voimakkaalla kädellä.