Fantasia työmatkalla
Olette puhuneet täällä seksistä levikkeillä. Vasta olin työmatkalla ja se oli mielessäni koko pitkän ajomatkan.. Tunteet kävi kuumana ajaessa ja haaveilin mitä tapahtuisi jos pysähdyn levikkeelle, tai johonkin P-paikalle. Pysähdyinkin pariin otteeseen, mutta ei siihen muita tullut. Ja ei tietenkään oikeasti olisi mitään tapahtunut, mutta vitsi mikä kuumotus oli päällä! Haaveissani tapahtuikin siitäkin edestä..
Joku rekkamies tyyppinen äijän köriläs tulisi paikalle. Vaihtaisi muutaman sanan, antaisin hyväksyntäni ja silloin hän kääntäsi minut auton konepellille pantavaksi takaapäin. Rajusti ottaen. Hiuksistani kiinni pitäen painaisi minut suihinottoon polvilleen maahan. Kourisi rintojani välillä ja kääntelisi kuten itse haluaa. Laukeaisi paljaalla sisälleni.
Ei tutustumista, ei jälleennäkemistä.
Tätä fantasiaa olen tässä pyöritellyt jo pitkään eri versioina.. Välillä olen maksullinen, välillä luulen että minut otetaan mutta mies nuoleekin minulle taivaallisen orgasmin, auton sisällä, useampi mies, naisen kanssa, anaaliin, välillä minä määrään pitkät nahkasaappaat jalassa, tai poliisit pysäyttää ja pamputtaa oikein kunnolla jne..!
Joulukiima vissiin alkamassa!
Mites muiden tämän hetken fantasiat?
N36
🖤💦🔥
Kommentit (5)
Olipas kiihoittavan lukea ihanan kiimaisia ajatuksiasi saivat kyllä kunnon panetuksen ja kullin seisokin aikaiseksi.
M.
Sairastelun vuoksi en ole koko joulukuussa lauennut kuin pari kertaa hätäiseen ja puoliväsyneesti. Nyt alkaa olla terveempi olo, ja kotityöpäivä menee vähän väliä pikkuisen runkkaillessa ja orgasmin rajoja kutitellen. Fantasioin että rouvakin olisi tauon jäljiltä yhtä kiimoissaan, ja työpaikan koukeroiden vatvomisen sijaan heittäytyisi tavoistaan poiketen himokkaan rohkeaksi ja ehdottelisi, puhelisi ja tekisi kaikenlaisia juttuja jotka tosielämässä ovat einytsentään-osastoa.
Fantasioin että AP näitä lukiessaan on pukeutunut niihin saappaisiin ja hame yllään ilman pikkareita hyväilee pilluaan yhä kosteammaksi ja ottaa dildon esiin,,,
M.
Kyllähän fantasioita voi toteuttaa. Tai ainankin sinneppäin ja sitten jälkeenpäin omissa mielikuvissa toteuttaa loppuun. Niin minäkin olen tehnyt. Ja joskus levikkeellä olen parin naista tavannut. Heilläkin oli fantasia😉 m42
Ja sitten ukko ihmettelee kun emäntä tulee kotiin ihan kiimasena