Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sossun tadit paattaneet etta menemme jonnekkin perhetaloon tms asumaan niin kauanko paatoksesta mahtaa menna ennenkuin ottavat yhteytta ja kauanko siihen etta sinne joutuu muut

Vierailija
22.04.2007 |

tamaan

joka päivä pelkään sossujen soittoa, asia johtuu siitä että heidän mielestä en ole tarpeeksi hyvä vanhempi kun en leiki lasten kanssa 24/7, huoh

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaaditaan olemaan/leikkimään lasten kanssa 24/7? Onko teidän arjenhallinnassa tai vuorovaikutustaidoissa jotain kehitettävää?

Vierailija
2/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä normaali päivärytmi, ruoka-ajat? käytte pisulla ja pesulla säännöllisesti? Onko lapsella kotiintuloaika? En ymmärrä, kuka vaatii muka leikkimään 24h vuorokaudessa pitäähän ihmisen nukkua ja levätä. Täytyyhän lapsen oppia olemaan itsenäisestikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit sanoa, että tarvitset tiedot lapsen hoidon ja oman työsi järjestelyihin, niinkuin tarvitsetkin. Kun itse kyselee ja on aktiivinen osoittaa myös sosiaaliviranomaisille omaavansa elämänhallintaa, sen puutteesta kai nyt on kysymys? Anteeksi, jso ymmärsin väärin, mutta minä ainakin kysyisin heti, että koska asia aijotaan toteuttaa.

Vierailija
4/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelit vaan ettei sinusta ole tehty ilmoitusta vaan olet " todistaja" ja että kauan kestää että ottavat yhteyttä.. HAH!!

Vierailija
5/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilanne on siis se että vanhemmuuden arvioijat ovat käyneet jokusen kk meillä kerran viikossa (lapsia nähneet varmaan 2krt ja osaavat sanoa niinkin paljon mitä osaavat) ja se nyt loppui ja sossun päätös oli se mikä oli. Mennään nyt taloon näyttämään että kaikki on ok, mutta olisi kiva tietää että koska sinne ollaan menossa. Lapsi aloittaa syksyllä eskarin, miten sen kanssa käy? paikka on aivan toisella paikkakunnalla, entä minun työni?