Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten opettaa vauva tuttipulloon kun tuttipullo ei kelpaa?

Vierailija
22.04.2007 |

5kk ikäinen vauva ei syö tuttipulloa eikä tuttia mutta nyt aion siihen opettaa. Syistä en selitä enemmän, ne joiden mielestä olen ihan kamala mutsi voivat perustaa tuomioilleen vaikka ihan oman ketjun :)

Tähän ketjuun toivoisin kokemuskia miten tuo opetus kannattaa käytännössä hoitaa, syöttääkö vain isä, minkähän litkun saisi maistumaan parhaiten (jos tekisi itse marjavelliä?) kaikki vinkit otan vastaan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole ikinä oppinut tuttipullolle, mutta nokkapullosta ja lasista on osannut aina juoda.

Vierailija
2/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa vain aventin pullo, jonka tuttiosa eniten muistuttaa rintaa. Tosin paljon pienemmästä vauvasta kyse. Ja saattaa tosiaan olla, että iskän sylissä maito mennyt paremmin pullosta, kuin minun juottamana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla, thnx =)

Vierailija
4/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susittelen Tupperwaren mukien hankintaa ne oli tosi hyviä miellä oli niitä kaksi.

Ne nokat neiti puri tohjoksi. imetys loppui jatkuvan rintojen rikkipuremisen vuoksi.

Vierailija
5/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen oppii juomaan mukista, jopa ilman nokkaa. Vähän vaatii kärsivällisyyttä, mutta ei tule myöhemmin ongelmaa kun pitäisi päästä pullosta eroon.

Vierailija
6/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjasoseita jota ajattelin maitoon hiukan mauksi sekoittaa.

Hohhoijaa

Vierailija
7/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

marjasoseita jota ajattelin maitoon hiukan mauksi sekoittaa.

Hohhoijaa

Vierailija
8/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kelvata pullo, avent, vasta kun vauva oli 10kk. aiemmin ei vaan suostunut pullosta juomaan. nokkamukistakin vain ihan minimaalisesti otti kerrallaan.

Vierailija
9/9 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehulla olen opettanut taktiikan ja sen jälkeen vastiketta/vettä pari kertaa päivässä sinnikkäästi vain. Olen imettänyt kaikia niin kauan kunnes vauvat voivat juoda norm. maitoa ja sitä ennen kaikki ovat oppineet täydellisesti nokkamukista juomisen. Tuttipulloja meillä ei ole kuin yksi, se äitiyspakkauksessa mukana tullut vesipullo.