Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä selvittää jonkun ikä?

Vierailija
14.12.2025 |

Saako jonkun ihmisen iän selvitettyä jostakin helposti? Osotteen saa dvvstä, mutta saako sieltä myös tietää iän?

Pohdin tätä kun sain hämärän viestin, jossa mainitaan mun ikä enkä ole sitä tälle henkilölle kertonut. Eikä hänellä pitäisi olla mitään tietoa tarkasta iästä. Alkoi vähän pelottaan..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valviran laillistama ammattihenkilö niin syntymävuotesi näkyy JulkiTerhikissä. 

Vierailija
2/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä mistään saa. Onko yhteisiä tuttuja, jos joku niistä tiennyt ja kertonut? Kieltämättä kuulostaa vähän 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä iässä niin salaista on?

Oikein pelästyit, että se on jonkun tiedossa. Jos se oli ainut pelottava asia viestissä, niin nuku rauhassa. 

4/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin faceen näkyviin 😅

Vierailija
5/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotiedoissa on nimi ja ikä. Usein ikä on myös somessa, esim. Linkkarin ansioluettelossa mainittujen tietojen perusteella helppo laskea, ellei peräti suoraan ilmoitettu. Urheilua harrastavilta iän voi myös päätellä sarjavalintojen perusteella.

Vierailija
6/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä maistraattiin osoitteenluovutuskiellon, jolloin kukaan muu viranomainen ei saa selville osoitettasi. Voit myös kieltää puhelinoperaatttorin kautta osoitetiedon antamisen, mutta puhelinnron voit pitää julkisena.

Onko sinulla auton rek.tiedot salaiset vai ei?

Vierailija
7/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan varma ettei missään fbssä yms. ole sun synttäriä esillä?

Vierailija
8/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein pelästyit, että se on jonkun tiedossa. Jos se oli ainut pelottava asia viestissä, niin nuku rauhassa. 

Olen Tinderissä nuorekkaan näköinen.  En halua että oikea ikäni tulee tietoon.

Vierailija
9/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet syntynyt tyyliin vuonna 90 tai sen jälkeen niin onko sulla facebookissa vanhatkin profiilikuvat julkisia ja onko jokin niistä sun ylioppilaskuva jonka kommenteissa on onnitteluja ylioppilaaksi päässeelle?

Vierailija
10/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä joltain yhteistä tutulta. Ihan helppoahan se on selvittää. Minulla on eräs tuttu, joka kai tuntee kaikki tämän kaupungin ihmiset tai ainakin tuntee jonkun joka tuntee ja tietää seuraavan. Aina on kaikki jonkun luokkakaverin sisaria, tutun sisaria, vanhoja työkavereita, hatrastuskaveteita ym ja ne tiedot pitää paikkaansa. Ikä on siis helppo selvittää, jos tuntee tällaisen ihmisen. 

Vierailija
11/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkee sormen jonkun ryppyyn, niin iän voi selvittää sen jälkeen sormen värin perusteella.

Vierailija
12/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että toinen ei kysy ikääsi?

Vierailija
13/13 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vai vain itse kuvittelet itsesi nuorekkaan näköiseksi.  Onko kysymyksessä paranneltu tai vanha kuva.  Kaikesta sinäkin pelästyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan