Terroriisku Bond Beachilla Australiassa.
Sydney (Australia) Ampuja laukaisi ampumavälineitä maailman kuululla ranta- ja surffirannalla Bondi Beachilla: Raporttien mukaan ampumistapahtuma sattui sunnuntai-iltapäivänä (paikallista aikaa). Hyökkäyksen kohteena olivat ilmeisesti juutalaiset tänä sunnuntaina alkaa kahdeksan päivän valojuhla, Hanukka. Paikallisen juutalaisyhteisön mukaan noin 2000 ihmistä osallistui tapahtumaan "Chanukah by the Sea".
Poliisi vahvisti operaation ja varoitti väestöä välttämään aluetta. Myös pääministeri Anthony Albanese puhui "aktiivisesta turvallisuustilanteesta" maailman kuululla ranta-alueella.
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka osa YK:n jäsenvaltioista, mm. muslimivaltiot, äänestivät kansanmurhan puolesta, niin siitä huolimatta kansainväliset kansanmurhan kriteerit eivät täyty.
Huutaisitko, että ei kansanmurhaa jos ne olisivat sinun lapsiasi? Lakikirja kädessä lastesi ruumiiden edessä. Vai eikö kiinnosta kun ne ovat joku muun lapsia?
Miksi et puolusta samalla innolla vaikka Savonlinnan murhapolttajaa?
Miksi puolustaisin murhapolttajaa? Tai lastentappajaa? Nyt oli kyse kansanmurhasta, ja sen kriteereistä.
Vierailija kirjoitti:
Pro-Palestiina liikkeen kannatus levinnyt sinnekin.
Tämä ryhmä sahaa omaa oksaansa, turha itkeä kun ruoka ja muuta apua ei tipu. Tälle terrorismille pitää saada loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta sakkia täällä palstalla. Mikään ei oikeuta terroristihyökkäystä viattomien ihmisten kimppuun, edustivat mitä uskontokuntaa tahansa.
Juuri näin. Saasta vasemmalta tuli puolustelemaan ampujia.
Minä olen vasemmalla. Mietitäänpä hetki monessako iskussa oikeisto on ollut mukana maailmalla ja pidetään suu kiinni siitä kuka terroristeja kannattaa.
Joko muslimit ovat tuominneet iskun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta sakkia täällä palstalla. Mikään ei oikeuta terroristihyökkäystä viattomien ihmisten kimppuun, edustivat mitä uskontokuntaa tahansa.
Minä olen vasemmalla. Mietitäänpä hetki monessako iskussa oikeisto on ollut mukana maailmalla ja pidetään suu kiinni siitä kuka terroristeja kannattaa.
Tee niistä oma ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka osa YK:n jäsenvaltioista, mm. muslimivaltiot, äänestivät kansanmurhan puolesta, niin siitä huolimatta kansainväliset kansanmurhan kriteerit eivät täyty.
Huutaisitko, että ei kansanmurhaa jos ne olisivat sinun lapsiasi? Lakikirja kädessä lastesi ruumiiden edessä. Vai eikö kiinnosta kun ne ovat joku muun lapsia?
Miksi et puolusta samalla innolla vaikka Savonlinnan murhapolttajaa?
Miksi puolustaisin murhapolttajaa? Tai lastentappajaa? Nyt oli kyse kansanmurhasta, ja sen kriteereistä.
Mitäs tämä Hamas on tehnyt, tehnyt juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hesari tehnyt taas maailman pienimmän uutisen eikä saanut sanottua että muslimiteroja olivat.
Miksi suollat paskaa, ihan kunnon uutinen on kuvineen päivineen.
Onko jossain jo kerrottu tekijöiden olevan muslimeja?
Tapakouluttaja muistuttaa, että pitää huomioida tekijän kulttuuritausta.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleissa voit vaikuttaa siihen onko tämä Suomenkin tulevaisuus. Juuri saatiin eräs Jaffa pois PS ansiosta. Lisää voisi lähettää 100 000 ainakin.
Migri karkoitti, ei PS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niistä oma ketju.
Minä olen ihan oikeassa ketjussa, itse toit poliittiset suuntaukset minun kommentin alle.
Ihan oikein! Ihmiset on tyhmiä joten sietääkin saada opetuksen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi myöskää punavihreät eivät ole jo tuominneett iskua? Koska antisemitismi on sisäänrakennettu sosialismiin.
Ovatko persut sen tehneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari tehnyt taas maailman pienimmän uutisen eikä saanut sanottua että muslimiteroja olivat.
HS puhuu joukkoampumisesta, vaikka kyseessä on terroriteko.
https://www.smh.com.au/national/nsw/bondi-shooting-live-updates-multipl…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkoampumisesta puhuvat myös IS, IL, Yle
Ajatella ja vielä niin lähellä Joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkisi ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkoampumisesta puhuvat myös IS, IL, Yle
Yle jo varovasti kallistuu terrori-iskun kannalle:
Bondi Beach -rannan ampuminen oli terrori-isku juutalaisyhteisöä vastaan, Australian poliisi sanoo.
Toivottavasti he ehtivät ottaa Jeesuksen sydämmiinsä ennen kuin saivat kutsun Taivaan kotiin, etteivät joudu kadotukseen ja viettämään iäisyytyään Tulisessa järvessä!
ODOTAN VASTAUSTASI.