Terroriisku Bond Beachilla Australiassa.
Sydney (Australia) Ampuja laukaisi ampumavälineitä maailman kuululla ranta- ja surffirannalla Bondi Beachilla: Raporttien mukaan ampumistapahtuma sattui sunnuntai-iltapäivänä (paikallista aikaa). Hyökkäyksen kohteena olivat ilmeisesti juutalaiset tänä sunnuntaina alkaa kahdeksan päivän valojuhla, Hanukka. Paikallisen juutalaisyhteisön mukaan noin 2000 ihmistä osallistui tapahtumaan "Chanukah by the Sea".
Poliisi vahvisti operaation ja varoitti väestöä välttämään aluetta. Myös pääministeri Anthony Albanese puhui "aktiivisesta turvallisuustilanteesta" maailman kuululla ranta-alueella.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin julmat toimet eivät tietenkään ole j u u t a l a i s t e n vastuulla, mutta valitettavasti ne kuitenkin vaikuttavat suoraan tällaisten iskujen kasvuun. J u u t a l a i s e t eivät ole enää turvassa missään ja heitä vihataan nyt globaalisti kaikkialla. Kiitos vain Bibille kansanm u r h a s t a, seurauksia toki on ja tulee lisää, vaikka palestiinalaiset ovatkin aseettomia. Holokaustin aiheuttama sympatia on mennyttä, näin ainakin omalla kohdallani. Sitä saa mitä tilaa.
Sitä vastoin sinä kusipäinen punanatsi huudat täällä juutalaisvihaasi ja samaan aikaan sinulle on ihan okei, että lemmikkisi tuhoavat koko Euroopan kulttuurin ja turvallisuuden, entinen sivistynyt Eurioppa on muisto vain, muistuttaa nykyään jotain väkivaltaista kehitysmaata monelta osin. Häpeäisit, stanan natsinpaska.
Voi voi,
Voi voi, fasismi ja kansallissosialismi ovat kaksi täysin eri asiaa. Kannattaa tutustua edes historian perusteisiin ennenkuin tulee uhoamaan että muiden pitää tutustua historiaan.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Onko Gazan kansanmurhalla kenties jotain tekemistä asian kanssa?
Australiassa asuva juutalainen liittyy siihen miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin julmat toimet eivät tietenkään ole j u u t a l a i s t e n vastuulla, mutta valitettavasti ne kuitenkin vaikuttavat suoraan tällaisten iskujen kasvuun. J u u t a l a i s e t eivät ole enää turvassa missään ja heitä vihataan nyt globaalisti kaikkialla. Kiitos vain Bibille kansanm u r h a s t a, seurauksia toki on ja tulee lisää, vaikka palestiinalaiset ovatkin aseettomia. Holokaustin aiheuttama sympatia on mennyttä, näin ainakin omalla kohdallani. Sitä saa mitä tilaa.
Suksi suohon ja ue historiaa. Ensinkin arabit aloittivat sodan ! Toinen 1947 luvattiin Israel maa juutalaisille ., että mitä vääntyvät sinne arabit sotimaan
.Vuoden 1948 arabiala-israelilainen sota, jonka israelilaiset tunnetaan Vapaussotana (heprea: , Milkhemet Ha'atzma'ut) tai Vapautussotana (heprea: , Milkhemet Hashikhrur), oli ensimmäinen sarjassa hyökkäyssotia, joita Israelin arabinaapur
Maat olivat palestiinalaisten asuttamia ja ne otettiin heiltä kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin juutalainen näinä aikoina, viettäisin ihan silkasta häpeästä hanukkaa neljän seinän sisällä.
Minä olen. Selittäisitkö tarkemmin miksi minun pitäisi hävetä ja viettää hanukkaa tai mitään muutakaan juhlaa neljän seinän sisällä?
Isänmaasi ei tajua vetäytyä viisuista, vaan pilaa senkin kaikilta muilta. Esim.
Mikä isänmaani? Olen syntynyt Suomessa, joka on isänmaani. Et taida kulkea ihan täysillä, arvon nasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gazalaiset hyökkäsivät joukko_murhaamaan Israeliin 7.10.2023, ja palestiinalaisten kannattajat harrastavat samankaltaista juutalaisten terrorisointia ympäri maailmaa.
Gazassa sen sijaan ei ole ollut kansanmurhaa.
Kyllä on ja eivät hyökänneet.
Hyökkäsivät kyllä https://www.hamas-massacre.net/
Kansanmurhaa ei ole missään tuomioistuimessa todettu. YK järjestöineen on hamasin tiedos varassa.Kyllä on. YK on todennut kansanmurhan.
Kyllä, ja tuo tapahtunut on ihan oikein Isralin valtiolle, joka ei peräänny Euroviisuista.
Jestas, miten sairaita ihmisiä vasemmistolaiset punanatsit ovatkaan.Jestas, miten sairaita ihmisiä vasemmistolaiset punanatsit ovatkaan.
En ole vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australiassa asuva juutalainen liittyy siihen miten?
Jut ku kuin jut ku.
Nat si mikä nat si
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin juutalainen näinä aikoina, viettäisin ihan silkasta häpeästä hanukkaa neljän seinän sisällä.
Juutalaisilla ei ole mitään hävettävää.
Juu, eikä vissiin saksalaisillakaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit tekevät antisemitistisen terrori-iskun, koko mediakenttä suitsuttaa yhtä muslimia. Tuntuvat olevan vain kertakaikkiaan niin täydellistä väkeä ja herrakansaa että aivan sama mitä tekevät, negatiivisista ei välitettä.
https://www.jpost.com/international/article-880282
Jerusalem Postissa on koko video. Kumpi noista valkopaitaisista oli El-Hamad?
Baskeripää vai se toinen. Baskeripää ainakin haavoittui lopussa, joten varmaan se??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Selittäisitkö tarkemmin miksi minun pitäisi hävetä ja viettää hanukkaa tai mitään muutakaan juhlaa neljän seinän sisällä?
Mikä isänmaani? Olen syntynyt Suomessa, joka on isänmaani. Et taida kulkea ihan täysillä, arvon nasse.
No esi-isänmaasi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan nähneet kirjoitettavan buddhalaisten terroristien tekemistä terrori-iskuista? Miksi ne on aina islaminuskoisten tekoja? Eiköhän tuo kerro millainen uskonto islam on!
Mitä mieltä olet juutalaisten tekemästä kansanmurhasta?
Sitä mieltä, että väitteet kansanmurhasta ovat pelkkää hamasin tietotoimiston propagandaa. He opettivat kouluissa lapset vakaumuksellisiksi terroristeiksi, he piilottivat ruuat ja äidinmaidonkorvikkeet tunneleihinsa voidakseen väittää, että Gazalaisilla ei ole ruokaa (vaikka nämä ovatkin lihavampia kuin israelilaiset) ja ampuivat ihmisiä, jotka yrittivät hakea Israelin jakamia ruoka-avustuksia. Syyttäen tietenkin Israelilaisia kaikesta.
Kyse on ainoastaan siitä, että ei juutalaisilla ole varaa antaa saumaa murhanhimoisille terroristeille. Ne on piste
Et pysty uskomaan Jeesuksen kansanmiehistä sellaista pahaa, mitä he siellä tänä päivänä suorittavat? Murenee koko oppirakennelmasi siitä, että kannatti olla typerä uskis!? Seli seli seli niii :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Isku tapahtui pelkästään sen vuoksi että vasemmisto on normalisoinut juutalaisvihan.
Suomessa some on täynnä vihervasemmiston mehustelua uhreista ja ampujien pitämistä sankareina. Jopa arabitaustainen hedelmämyyjä joka taklasi toisen ampujista on suomalaisen vihervasemmiston mukaan jonkinlainen r* tupetturi.
Vihervasemmiston juutalalaisviha ja viharetoriikka on ainoa syy miksi näin pääsi tapahtumaan, ja ennen kuin he alkavat sanoutumaan juutalaisvihastaan irti ja pyytämään anteeksi, on vain ajan kysymys ennen kuin sama toistuu Suomessakin.
Tämä on pelkästään länsimaisen vihervasemmiston aikaansaannos.
Eiköhän se ole Netanyahu, joka on normalisoinut juutalaisvihan. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esi-isänmaasi sitten.
Israel perustettiin v. 1948, sukuni ei ole koskaan elänyt siellä, arvon nasse.
Juu, ne kaikki Israelin m u r h a a m a t taaperot olivat terroristeja. Jepjep. Ihan vakavasti otettava väite, ei yhtään sairasta ja säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esi-isänmaasi sitten.
Israel perustettiin v. 1948, sukuni ei ole koskaan elänyt siellä, arvon nasse.
Niiiinpä. Eikä se kuulu sinne nytkään. Mietis vähän. Sen sijaan nuo palestiinalaiset ovat asunee siellä "aina".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi suohon ja ue historiaa. Ensinkin arabit aloittivat sodan ! Toinen 1947 luvattiin Israel maa juutalaisille ., että mitä vääntyvät sinne arabit sotimaan
.Vuoden 1948 arabiala-israelilainen sota, jonka israelilaiset tunnetaan Vapaussotana (heprea: , Milkhemet Ha'atzma'ut) tai Vapautussotana (heprea: , Milkhemet Hashikhrur), oli ensimmäinen sarjassa h
Brittiläinen hallinto vakiinnutettiin Kansainliiton toimesta Palestiinan mandaatin nojalla vuonna 1923 osana ensimmäisen maailmansodan jälkeistä Osmanien valtakunnan jakamista. Mandaatti vahvisti uudelleen Britannian vuonna 1917 tekemän sitoumuksen Balfourin julistuksesta, jonka mukaan Palestiinaan tulisi perustaa juutalaisille "kansallinen koti" ja antoi prerogatiivin sen toteuttamiseen.[37][38] Britannian vuoden 1918 väestönlaskennan mukaan alueella arvioitiin olevan 700 000 arabia ja 56 000 juutalaista.[37]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esi-isänmaasi sitten.
Israel perustettiin v. 1948, sukuni ei ole koskaan elänyt
Myös juutalaiset ovat asuneet siellä sulassa sovussa palestiinalaisten kanssa aina tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isku tapahtui pelkästään sen vuoksi että vasemmisto on normalisoinut juutalaisvihan.
Suomessa some on täynnä vihervasemmiston mehustelua uhreista ja ampujien pitämistä sankareina. Jopa arabitaustainen hedelmämyyjä joka taklasi toisen ampujista on suomalaisen vihervasemmiston mukaan jonkinlainen r* tupetturi.
Vihervasemmiston juutalalaisviha ja viharetoriikka on ainoa syy miksi näin pääsi tapahtumaan, ja ennen kuin he alkavat sanoutumaan juutalaisvihastaan irti ja pyytämään anteeksi, on vain ajan kysymys ennen kuin sama toistuu Suomessakin.
Tämä on pelkästään länsimaisen vihervasemmiston aikaansaannos.
Eiköhän se ole Netanyahu, joka on normalisoinut juutalaisvihan. Sitä saa mitä tilaa.
Kiitos pointtini todistamisesta.
Ottaen huomioon kontekstin missä sanoin että on
Ihme että palsta antaa suoran uhkauksen lojua tällä foorumilla. Ei riitä että poistetaan, palstan pitää viedä ylläoleva "sitä saa mitä tilaa"-uhkaus poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ne kaikki Israelin m u r h a a m a t taaperot olivat terroristeja. Jepjep. Ihan vakavasti otettava väite, ei yhtään sairasta ja säälittävää.
Palestiinan terroristit lähettivät omaa sukuakin, lapsia , pommivöiden kanssa kohtaamaan juutalaiset . Ei niillä ole mitään tunteita.
Ja kuvittelet, että tämä sota tuo heille tunteita omiaan tai vastapuolta kohtaan?
Epäilty massamurhaaja on pakistanilaistaustainen muslimi Naveed Akram.
Voi voi, tiesitkö että Israelin nykyhallinto vastaa kohta kohdalta fasistista hallintoa? Kannattaa tutustua fasismiin jos et kyseistä ideologiaa vielä tunne. Natsikortti on aika wanha juttu, ei auta nyt kun holokausti on enää kaukainen muisto ja itse asiassa vähemmän kamalaa verrattuna Israelin toimiin Gazassa ja Länsirannalla.