Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko jotain soittimia (musiikki-instrumentteja)? Osaatko soittaa niitä enenmmänkin kuin että saat niistä ääntä ulos?

Vierailija
12.12.2025 |

Mitä soittimia sinulla on?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandoliini. Perintöesine, ei soittokuntoinen.

Vierailija
22/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaroita, basso ja sähköpiano. Pianoa ajattelin opetella soittamaan eläkkeellä, mutta enpä taida jaksaa. Aika anaalinen laite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 kappaletta instrumentteja omistan ja kaksi muuten taloudessa. Jokaista osaan soittaa. Toisia paremmin.

Et aio kertoa, mitä instrumentteja?

Eihän ap:kaan mitään kertonut.

Viesti numero 5.

Vierailija
24/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon paras rumpali Suomessa, ekselentit rudimentit, tupla-basari.

mä olen soittanut yli kaksikymmentä vuotta . opin viisi vuotiaana ilman opetusta. tuskin olet mua parempi. olin koulun paras, ja minun koko kaupungista ei löydy yhtä hyvää kuin minä . osaan soittaa kaikkia genrejä ja osaan rumpu nuotteja... sinä varmaan soitat run kakkaa runkakkaa humppaa vaan .

Vierailija
25/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä sähkökitaraa ja yksi elektroakustinen löytyy.

Vierailija
26/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä olen soittanut yli kaksikymmentä vuotta . opin viisi vuotiaana ilman opetusta. tuskin olet mua parempi. olin koulun paras, ja minun koko kaupungista ei löydy yhtä hyvää kuin minä . osaan soittaa kaikkia genrejä ja osaan rumpu nuotteja... sinä varmaan soitat run kakkaa runkakkaa humppaa vaan .

plus mä trenaan viis tuntia päivässä. ei tupla basareilla soitto ole mitään muuta kuin pelkkä kolinaa tasaista . ei metalli rumpalit soittaa ne vaan paukuttaa 

Vierailija
27/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpiano, kitara, basso, nokkahuilu. Osaa soittaa noita kaikkia enemmän kuin pelkästään äänen tuottamiseksi.

Tyttärellä klarinetti. Sitä en ole itse kokeillut.

Vierailija
28/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano on ja oon opetellut youtubesta sillä soittaa. Oon myös tehnyt omia sävellyksiäkin.

Huuliharpun omistan myös ja pianon kautta osaan soittaa tälläkin joitain helppoja kappaleita, siis sellaisia mihin äänet riittävät.

Kolme kitaraa omistan myös ja yhdellä niistä oon opetellut yli sata kappaletta soittaa youtuben avulla. 

Haitarin myös omistan ja sen opettelu on jäänyt sikseen. Kovin raskas soitin, joten ei innosta nostella sitä jatkuvasti.

Vierailija
29/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpiano, kitara, basso, nokkahuilu. Osaa soittaa noita kaikkia enemmän kuin pelkästään äänen tuottamiseksi.

Ei kannatakaan, kun ottaa huomioon, mihin tyttäresi sen tunkee.

Vierailija
30/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatakaan, kun ottaa huomioon, mihin tyttäresi sen tunkee.

Ei ole nahkaklarinetti. Varmastikaan.

Eri

Vierailija
31/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen pienin kaupunki?

Vierailija
32/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketinsoitin/syntikka, soittohalut ois kovat, mutta näin aikuisiällä vaikea oppia. Jotain helppoja biisejä osaan juuri ja juuri soittaa.

Kitaraa kokeillut, mutta siihen ei sorminäppäryys riitä.

Vierailija
33/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okariina, osaan soittaa sillä.

Vuosia sitten sain joululahjaksi Nintendo64 konsolin ja sille The legend of zelda ocarina of time pelin ja sen innoittamana aloin mankumaan vanhemmilta okariinaa, jollaisen sain syntymäpäivälahjaks. Opin tosin kunnolla sillä soittamaan vasta paljon myöhemmin netin tutoriaalien ansiosta.

Vierailija
34/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano. Osaan soittaa kymmeniä kappaleita ulkomuistista täysin ilman nuotteja. 

Djembe-rumpu. Tämä soitin oli meillä vaihtoehto lukiossa (musiikkipainotteinen lukio) ja päätin opetella. Tykkäsin kovasti. Hyvin alkukantainen soitin, mutta sitä paukuttaessa pääsee transsiin. Tai ehkä pitäisi sanoa "flow-tilaan" koska juuri tästä ilmiöstä on kyse. Musiikki vie mennessään.  

Vierailija
35/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitari, piano, kitara. 

En osaa soittaa näistä mitään. Perheenjäsenet hieman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi