Tuli ilmoitus että huolto *saattaa* käydä tänään klo 8-18 välisenä aikana
Ei ole näkynyt tähän mennessä. Mikä on todennäköisyys sille että tyypit tulee perjantaina vielä klo 17 jälkeen? Voinko jo vaihtaa vapaalle? Ärsyttävästi joutunut koko päivän odottamaan tuleeko ne vai ei.
Kommentit (6)
No tuskinpa tulee, mutta itse en pystyisi rentoutua. Kokemusta on ja vihaan tuollasta epämääräisyyttä! Jouduin hiljattain elää KUUKAUDEN varuillani kun ilmoittivat tulevansa kun tulevat.
No tuskin ne ihan turhaakaan on tuonne 18 asti laittanut mahdollisen käyntiajan....
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa tulee, mutta itse en pystyisi rentoutua. Kokemusta on ja vihaan tuollasta epämääräisyyttä! Jouduin hiljattain elää KUUKAUDEN varuillani kun ilmoittivat tulevansa kun tulevat.
jäikö kukat polttelematta sinä aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jäikö kukat polttelematta sinä aikana?
Ei vaan pääsin suihkuun vasta klo 16 jälkeen, mikä on mulle vastenmielistä kun mulla on erilainen rytmi. Kyllä se rassaa kun ei saa elää oman aikataulun mukaan.
Meidän talossa ikkuna- ja seinäremppa kesti kuukausia ja lähes joka päivä sanottiin, että tänään saatetaan tulla. Ja sitten joko tulivat tai eivät tulleet, yleensä eivät tulleet, ja kun sitten joskus tulivat, niin tulivat vain yhden asian poraamaan silloin ja yhden ruuvin ruuvaamaan tuolloin ja menivät taas toiseen asuntoon. Arvaa ottiko sellainen remppatyyli pattiin? Koko asuminen oli pilalla kuukausia.
Että jos vaan 10 tuntia elämästä meni pilalle, niin ota ihan rennosti vaan.
Vaihtaa vapaalle? Alasti kännissä leikit "leluilla"?