Bensaa löytyy ja sopiva paikka mihin ajan autolla päin
Hädin tuskin jaksan enää elää joten oikeastaan voisin jo nyt laittaa talon tuleen ja lähteä autolla valittuun paikkaan johon sitten ajan täysiä päin. Loppuisi tämäkin kärsimys maan päällä kun ei yhtään hyvää tapahdu minulle vaan pelkkää paskaa.
Kommentit (39)
Lähdet ulos ihmisten ilmoille. Baariin. Sieltä voi löytyä seuraa.
Sä ehdit tuntea siinä kipua ja pelkoa ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Asutko vielä jossain mieltä ylentävällä syrjäseudulla?
Ainoa mikä pitänyt tähän asti hengissä kun saannut olla omassa rauhassa eikä ketään esim seinän takana ja voinnut tehdä mitä haluaa ilman että joku valittaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys en voi juoda ja ei sovi vakituisiin rutiineihin joita tämä sotkisi. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys en voi juoda ja ei sovi vakituisiin rutiineihin joita tämä sotkisi. ap
Juo limpsaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
emme jää kaipaamaan
Haista iso paska.
ai, sä olet vielä hengissä. miksi?
Vierailija kirjoitti:
Joko se lähti?
ei. täällä se vielä kirjoittelee ja uhoaa. ei semmoinen saamaton sossuntuillaelävä loinen saa edes tehtyä mitä lupaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se lähti?
ei. täällä se vielä kirjoittelee ja uhoaa. ei semmoinen saamaton sossuntuillaelävä loinen saa edes tehtyä mitä lupaa
Empatia taitaa olla tuntematon käsite sinulle.
Aja nokkakolari ensimmäisen auton kanssa joka tulee vastaan pitkät päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
emme jää kaipaamaan
Haista iso paska.
ai, sä olet vielä hengissä. miksi?
Empatia taitaa olla tuntematon käsite sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se lähti?
Mä olin huolissani..
Harva numero jotka tiedän johon koittanut tänään soittaa eikä kukaan vastaa eli minun olemassaoloni ei kiinnosta ketään eikä minulle soita kuin puhelinmyyjät et eipä minusta kukaan välitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Lemmikistä saisit pyyteetöntä rakkautta.
Juurikin näin. Älä ota niitä thaikkuakkoja , saat vaan niistä riippakiven ja lisää harmia.
Vierailija kirjoitti:
Harva numero jotka tiedän johon koittanut tänään soittaa eikä kukaan vastaa eli minun olemassaoloni ei kiinnosta ketään eikä minulle soita kuin puhelinmyyjät et eipä minusta kukaan välitä. ap
Sun pitää etsiä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää etsiä seuraa.
Ei kukaan vastaa netissä kun yritän tutustua joten olen ilmaa. Parempi vaan lähteä. Kyllä varmaan uutisiin pääsen et lähdenkö tänään huomenna vai viikon päästä riippuu kun hyvin ohuesti enää jaksaa välittää mistään tai itsestään päätän ketjun tähän luette minusta uutisissa sitten joku päivä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää etsiä seuraa.
Ei kukaan vastaa netissä kun yritän tutustua joten olen ilmaa. Parempi vaan lähteä. Kyllä varmaan uutisiin pääsen et lähdenkö tänään huomenna vai viikon päästä riippuu kun hyvin ohuesti enää jaksaa välittää mistään tai itsestään päätän ketjun tähän luette minusta uutisissa sitten joku päivä. ap
No eipä me voida sua mitenkään estääkään.
Älä tee sitä. Et oikeasti halua kuolla. Kärsimys loppuu kyllä, jos vaan päätät niin. Voit itse muuttaa elämäsi suunnan. Mutta tarvitset siihen apua, et pysty siihen yksin. Vielä tulee päivä, kun katsot taakse ja olet kiitollinen siitä, että selvisit.
Minäkin selvisin.
Häkä on kivutonta. Ehkä. Kai. En minä tiedä, en ole kokeillut.