Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bensaa löytyy ja sopiva paikka mihin ajan autolla päin

Vierailija
12.12.2025 |

Hädin tuskin jaksan enää elää joten oikeastaan voisin jo nyt laittaa talon tuleen ja lähteä autolla valittuun paikkaan johon sitten ajan täysiä päin. Loppuisi tämäkin kärsimys maan päällä kun ei yhtään hyvää tapahdu minulle vaan pelkkää paskaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. Jää autotalliin. Tulee vain yksi työkohde pelastuslaitokselle. Bensaa liekkeihin. 

Vierailija
2/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa. Jää autotalliin. Tulee vain yksi työkohde pelastuslaitokselle. Bensaa liekkeihin. 

Päin kalliota nopeampi ja kivuttomampi kuin palaminen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nopeammin sitä parempi

Vierailija
4/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan. Syvissä vesissä oon minäkin rypenyt, mutta lopulta se pikku hiljaa on helpottanut. Sä oot arvokas ja tärkeä, vaikkei susta itsestä siltä nyt tuntuisikaan. Kyllä tuolla jossain on hyvää suakin varten, yritä vaan sinnitellä. Ja hae apua, ei tarvi jäädä yksin. 

Vierailija
5/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuitenkaan. Syvissä vesissä oon minäkin rypenyt, mutta lopulta se pikku hiljaa on helpottanut. Sä oot arvokas ja tärkeä, vaikkei susta itsestä siltä nyt tuntuisikaan. Kyllä tuolla jossain on hyvää suakin varten, yritä vaan sinnitellä. Ja hae apua, ei tarvi jäädä yksin. 

Alkaa olla usko jo mennyt että mitään hyvää enää tapahtuisi jolloin poistuminen lopettaisi jokapäiväisen kärsimyksen. Apu on sitä että ota lääkkeitä ja kerran kuussa joku teeskentelee kuuntelevansa ja siinäpä se. ap

Vierailija
6/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaimo thaikuista. Ovat iloisia ihmisiä.

Vierailija
7/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikistä saisit pyyteetöntä rakkautta.

Vierailija
8/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu vihreitä äänestäneestä vaimostasi, niin aurinko paistaa taas elämääsi.

Vierailija
9/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on parempi päivä. Moni väsynyt kaipaa unta tai muuta rauhaa. Tulee vielä hyviä asioita kun etsii.

Vierailija
10/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin kuoli vuosia sitten eikä ole sen jälkeen ollut varaa. ap

Vierailija
11/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on parempi päivä. Moni väsynyt kaipaa unta tai muuta rauhaa. Tulee vielä hyviä asioita kun etsii.

Voin niin huonosti etten haluaisi edes nukkua kun nukun niin huonosti että aamulla särkee kehoa ja mieltä kun rauhaton olo nukkuessa. ap

Vierailija
12/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin kuoli vuosia sitten eikä ole sen jälkeen ollut varaa. ap

Kissa on aika helppo hoitoinen lemmikki ja todella rakastava otus. Mutta tietysti sekin tarvitsee ruokaa..

Vierailija
13/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla usko jo mennyt että mitään hyvää enää tapahtuisi jolloin poistuminen lopettaisi jokapäiväisen kärsimyksen. Apu on sitä että ota lääkkeitä ja kerran kuussa joku teeskentelee kuuntelevansa ja siinäpä se. ap

Siis mä niin tiedän tuon! Monta vuotta tuota samaa (sairastuin jo murrosiässä masennukseen)  En mä kokenut saavani varsinaista apua. Lääkkeitäkin kokeiltiin vaikka mitä, oikeesti, ei mitään apua. Vasta reilu kakskymppisenä tajusin ITSE vaatia enemmän ja olla itse aktiivisempi. Mä oon saanut erilaista terapiaa, ollut ryhmätoiminnassa, jopa pystynyt aloittamaan opiskelut. Kavereita ei oikein oo vieläkään, mutta vähän tuttuja ryhmästä ja joskus nähdään jossain. Kumppania ei ole eikä oo ollut, mutta olisin tosi huono siinä (seurustelussa yms) vielä tällä hetkellä. Kova tahto saada nyt oma päänuppi kuntoon ja elämä raiteilleen. Liikaa on pa*kaa satanut niskaan sieltä sun täältä oikeastaan koko elämä. Ei oo ihme että pimahdin. Mutta nyt ollaan eteenpäin menossa. En mä anna periksi, älä säkään anna.

Vierailija
14/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme jää kaipaamaan

Vierailija
15/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emme jää kaipaamaan

Haista iso paska.

Vierailija
16/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi mitä haluat, se on kansalaisoikeutesi. Mutta jätä viattomat kanssakulkijat pois aikeistasi.

Vierailija
17/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjäät vaan huomiota. ja trollaat täällä jatkuvasti

Vierailija
18/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerjäät vaan huomiota. ja trollaat täällä jatkuvasti

Jos näin on, niin ehkä on hätähuuto?

Vierailija
19/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko vielä jossain mieltä ylentävällä syrjäseudulla?

Vierailija
20/35 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ryypätä ensin koko omaisuus kokonaan.se on hauskaa.aja sitten kallioon päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän