Jättäisitkö menemättä jonkun kauniin ihmisen viereen vain siksi, ettet halua näyttää rumemmalta kuin olet?
Jos otetaan ryhmäkuvaa tai on jokin muu tilaisuus, jossa on joku merkittävän kaunis ihminen niin vältteletkö menemästä hänen viereensä istumaan?
Kommentit (30)
Miettiikö joku oikeasti tuommoisia?
Vierailija kirjoitti:
AP on mies ja varmasti miettii. Todennäköisesti hän ei menisi valokuvaan jonkun nuoren Brad Pittin kasvoilla varustetun 195cm miehen viereen.
Sitten hän ekstrapoloi tämän ominaisuuden koskemaan myös naisia.
Ihan samalta minä näytän, vaikka olisin kenen vieressä.
Enhän minä voisi seisoa kenekään vieressä tuolla logiikalla.
Menisin korostamaan kyseisen henkilö kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies ja varmasti miettii. Todennäköisesti hän ei menisi valokuvaan jonkun nuoren Brad Pittin kasvoilla varustetun 195cm miehen viereen.
Brad Pitt ei ole komea:) Mutta sinä olet ruma nainen. Rumat ja tasokkaat miehet poseeraavat Hollywoodissa koko ajan komeiden näyttelijöiden rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä miettisin. Pelkäisin vaimoni reaktioita.
Kyllä naiset välttelevät itseään kauniimman naisen seuraa koska se saa heidät olemaan ilmaa miesten silmissä:) Naiselle kun tuo miesten huomio on tärkeintä niin noloa ja säälittävää kuin se onkin:)
En voisi mennä koko kuvaan,kun ei minua rumempia juuri ole.
Kyllä naiset välttelevät. He myös yrittävät vältellä sitä, ettei miehensä päätyisi jonkun kauniimman naisen seuraan.
En. En mieti omaa tai muiden ulkonäköä oikein koskaan. Iän tuoma siunaus. 15-25-vuotiaana kyllä angstasin paljonkin ulkonäöstäni. Onneksi meni ohi iän mukana.
En ja mitä sitten vaikka näyttäisin jonkun silmissä rumemmalta jonkun tietyn ihmisen vieressä? Ei tää elämä oo mikään kauneuskilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset välttelevät itseään kauniimman naisen seuraa koska se saa heidät olemaan ilmaa miesten silmissä:) Naiselle kun tuo miesten huomio on tärkeintä niin noloa ja säälittävää kuin se onkin:)
Väsynyttä setäselitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt ei ole komea:) Mutta sinä olet ruma nainen. Rumat ja tasokkaat miehet poseeraavat Hollywoodissa koko ajan komeiden näyttelijöiden rinnalla.
Ei ruma voi olla tasokas. Raha tai tunnettuvuus ei tee ketään tasokkaaksi.
Ja tästä voimme päätellä, koska sinulla ei ole rahaa taikka ulkonäköä, olet aivan pahnanpohjimmainen inceI joka saa ehkä juuri ja juuri romanialaiselta maksulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Olet elämänkoululainen naiseton retardi.
Voisin mennä, jos kyseinen ihminen olisi mukava niin kuin minun mielestä kauniit usein ovat. En menisi ruman ja ilkeän ihmisen viereen
En vaan nimenomaan menen kauniin naisen viereen.