Oletko joskus rakastunut tyyppiin, joka ei ihan vastaa sitä mitä ajattelit hakevasi?
Kommentit (32)
En. Lopetin yhteydenpidon kun ajankuluksi ja kavereiden puutteessa ensin vietin aikaa. Oli ruma ja paljstui myös sekopäiseksi. Arvosteli myös ulkonäköä. Oli vaan liian hullua hänen elämä.
Kokonaisuuden pitää toimia. Ei kannata jonkun muun kuvitella toisten puolesta tietävänsä näitä.
Joo mulla oli sata vaatimusta, hän täytti niistä 99, eli vituralleen meni, olin hyvin pettynyt häneen.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuuden pitää toimia. Ei kannata jonkun muun kuvitella toisten puolesta tietävänsä näitä.
Tää on hyvä kommentti, ja kysyinkin ihmisten subjektiivisista kokemuksista enkä ulkomaailman ajatuksista.
Olisiko täällä lisää ihan aikuisten ihmisten kokemuksia?
Juu kokoaika rakastuu johonkin. Varmaan joku oireyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Juu kokoaika rakastuu johonkin. Varmaan joku oireyhtymä.
Kerro lisää!
Olen. Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä.
En. Jostain syystä kiinnostun vaan hyvin tietynlaisista miehistä.
70-luvulla ei ollut mielestäni ollut kriteerilistaa vaan tapailtiin fyysisesti ja sitä kautta löytyi kumppani jos oli löytyäkseen. Tanssipaikat, ravintolat tansseineen, mennyttä aikaa valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko vähän lisää? Millaiset asiat poikkesivat ajattelemastasi, ja oliko toisella osapuolella jotain vastaavaa tunnetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko vähän lisää? Millaiset asiat poikkesivat ajattelemastasi, ja oliko toisella osapuolella jotain vastaavaa tunnetta?
Jos vaadit toiselta ominaisuuksia, muista että sinäkin olet arvostelun kohteena. Miten kaksi täydellistä mätsiä voisi kohdata ja olisiko elämä sitten tylsää ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ollut ulkoisesti tyyppiäni ja oli lisäksi vanhempi. En siis pitänyt ollenkaan potentiaalisena kumppanina. Oltiin työkavereita ja ystävystyttiin. Pari kuukautta meni, kun huomasin yllätyksekseni olevani ihastunut. Yhtäkkiä hän olikin aivan täydellinen ulkoisestikin. Hänellä itsellään tämä meni toisinpäin, olin ulkoisesti täsmälleen hänen tyyppiään.
Mä oon ihastunut tällä hetkellä ihmiseen, joka eo lainkaan vastaa hakemaani. Tunne ratkaisee ja intohimo. Toki voi olla ettei tästä tule mitään.
Joskus tuntuu, että isolle, tajunnanräjäyttävälle rakkaudelle ei ole enää tilaa. Kaikki suunnittelevat, vaativat ja laskelmoivat liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihastunut tällä hetkellä ihmiseen, joka eo lainkaan vastaa hakemaani. Tunne ratkaisee ja intohimo. Toki voi olla ettei tästä tule mitään.
Miten hän ei vastaa hakemaasi?
Siis tyyppi on esim. eri-ikäinen, erinäköinen ym. mistä haaveilit alunperin