Persut nolaa itsejään oikein urakalla
Voi kiesus että on pienisieluista ja lapsellista porukkaa, vähän niinkuin uhmaikäiset kersat jotka tekee juuri sitä mitä kielletään.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Persut on kyllä laadukkaasti Roturealistisia.
Pakko arvostaa! Eivät kumartele kuvia eikä varsinkaan syöpäisiä demareita ja muuta joka välissä tyhjänperästä naukuvaa ja suvakoivaa pskasakkia.
Hyvä persut! Go persut!
Niin ja saavat vielä palkkaakin tästä, 10000€ kuukaudessa. Kansakunnan kukkaset.
Olen itse äänestänyt persuja kaksissa edellisissä eduskuntavaaleissa. Kannatan tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ja olen tyytyväinen kiristyksiin mitä hallitus nyt on tehnyt ja niitä saataisiin tehdä mielestäni vielä lisää. Tällä palstalla ei ehkä myöskään saisi sitä sanoa, mutta olen monilta osin (en kaikilta) tyytyväinen hallituksen tekemään talouspolitiikkaan. Olen antanut paljon mennä sormien läpi mitä tulee persujen käytökseen. Kohuja on kuukausittain ja olen niitä harmitellut, mutta jollain tavalla kuitenkin hyväksynyt ne.
Nyt tätä viimeisintä en oikein meinaa hyväksyä enkä päästä siitä yli. Tuo silmien venyttely on niin älyttömän lapsellista ja suoraan sanoen oksettavaa käytöstä että siihen ei nyt kyllä ymmärrystä löydy ja voi olla että olen väärässä, mutta veikkaan että samaa mieltä on muutama muukin persuja äänestänyt. Oli tuohon heillä syy mikä tahansa niin en hyväksy. En pysty ymmärtämään että kansanedustajat alentuvat tuollaiselle tasolle.
Maahanmuuttoa kohtaan pitää saada olla kriittinen ilman että siitä saa rasistin leiman. Toisen etnisyyteen liittyvien ulkoisten seikkojen korostaminen tuolla tavalla on kuitenkin rasismia ja minun mielestäni melkein pahinta sellaista. Uskontoa, pukeutumista, kulttuuria ja melkein mitä tahansa muuta saa arvostella, ihonväriä tai muita etnisiä piirteitä ei. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Suomen politiikan häpeäpilkuilta voi odottaa ihan mitä tahansa eivätkä edes häpeä tekojaan ja tuskin myöskään ottavat onkeensa moitteista. Luoja varjele jos jotkut vielä ihailevat näitä öykkäreitä ja antavat heille äänensä seuraavissakin vaaleissa.
Miksi ihqu persut vihaa suomalaisia, miksi viette köyhiltä vaikka lupasitte olla viemättä. Miksi olettekin rikkaiden ystäviä?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea on kostaa aasialaistaustaisille, jos on eri mieltä Miss Suomi- firman kanssa? Häh?
Katsos lapsonen kun maailmassa tapahtuu asioita, jotka eivät aina ole miellyttäviä. On loputon suo pahastua toisella maapallon puolella tapahtuvista asioista ikään kuin se tapahtuisi omassa lähipiirissä.
Suomessakin on aasialaistaustaisia niin kuin se lapsi, jota tämän silmienvääntelyn takia kiusattiin. Jos joku täällä on "lapsonen", se on sinä ja muut persut.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Halveksin.
Tämä on sitä vanhanajan hyvää huumoria, mitä esiintyi paljon työpaikoilla vielä 80 luvulla, sitten joku päätti, että nyt kaikkien on ruvetta mutrunaamoiksi ja mielensäpahoittajiksi.
Hienoa, että joku uskaltaa vielä viljellä AITOA SUOMIHUUMORIA, että sitä ei ole vielä kokonaan tapettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Halveksin.
Tämä on sitä vanhanajan hyvää huumoria, mitä esiintyi paljon työpaikoilla vielä 80 luvulla, sitten joku päätti, että nyt kaikkien on ruvetta mutrunaamoiksi ja mielensäpahoittajiksi.
Hienoa, että joku uskaltaa vielä viljellä AITOA SUOMIHUUMORIA, että sitä ei ole vielä kokonaan tapettu
Sitä aitoa suomihuumoria voi viljellä omien kaverien kanssa jos heillä on samanlainen huumori. Se on mielestäni ihan ok. Kavereiden kesken voi vitsailla ihan mistä tahansa.
Jos kansanedustajat sitä aitoa suomihuumoria harjoittavat somessa niin se on kuitenkin mielestäni halveksuttavaa ja rasistista.
Persut tukivat ulkomaalaistaustaista missiä osoittamalla mieltään, mutta eihän se kelvannut medialle. Media valitsi, kuinka rasismi tulee osoittaa oikein ja se oli kosovolaismissin ristiinnaulitseminen.
Joskus mietin, että ovatko jotkut persut oikeasti äärimmäisen yksinkertaisia, vai esittävätkö vain sellaista saadakseen Suomen kaikkein tyhmimmän kansanosan äänestämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea on kostaa aasialaistaustaisille, jos on eri mieltä Miss Suomi- firman kanssa? Häh?
Katsos lapsonen kun maailmassa tapahtuu asioita, jotka eivät aina ole miellyttäviä. On loputon suo pahastua toisella maapallon puolella tapahtuvista asioista ikään kuin se tapahtuisi omassa lähipiirissä.
Suomessakin on aasialaistaustaisia niin kuin se lapsi, jota tämän silmienvääntelyn takia kiusattiin. Jos joku täällä on "lapsonen", se on sinä ja muut persut.
Se pitää ottaa asiaksi kiusaajien kanssa. Missikohu ylireagointeineen ja herkkähipiäisen woketuksen naurettavaksi tekeminen ilvehtimällä ei ole lapsiesi kiusaamista. Ota pääsi pois sieltä ikiomasta perseestäsi.
Aloittaja taisi saada orgasmin. Saa aina kun persu tekee jotakin. 😀
Paljonko tämäkin persujen hauska silmien vääntely taas maksoi meille suomalaisille? Ei siinä, seuraavaksi varmaan tehdään jostain Purrasta tai Halla-ahosta kuvakiillotusjuttu Hesariin. Persujen meno jatkuu ja Suomi köyhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tämäkin persujen hauska silmien vääntely taas maksoi meille suomalaisille? Ei siinä, seuraavaksi varmaan tehdään jostain Purrasta tai Halla-ahosta kuvakiillotusjuttu Hesariin. Persujen meno jatkuu ja Suomi köyhtyy.
Tehdään kansainvälisiin lehtiin juttu Antti Lindtmanin nassekuvista.
Outoa. Australiassa tosi paha rasismitapahtuma ja Suomi velloo perussuomalaisissa. Mustamaalaako Suomi itse itsensä. Ketterät aktivistit nopeuttaa.