Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivystys auki klo 15 asti, pääsenkö siis vielä jonottamaan akuuttiin hoitoon, jos ehdin noin kolmeksi paikalle?

Vierailija
12.12.2025 |

Kiitos jos joku osaa vastata. Ei ole tullut liiemmin käytyä päivystyksessä koskaan.

(Mietin siis vain, että meneekö se mahdollisuus jonottaa hoitoon kiinni jo aikaisemmin, kun ovat arvioineet, miten paljon ehditään ottaa vastaan ennen klo 15:a)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/4 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kokeilemassa ehditkö, jos et saa palvelua niin joudut siirtymään todennäköisesti  sairaalan päivystykseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako vaivasi olla päivystyksellinen, jos mietit tällaisia?

Vierailija
4/4 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako vaivasi olla päivystyksellinen, jos mietit tällaisia?

Hyvin voi olla. Minulla oli kerran yksi vaiva, josta jätin tk:hon kiireettömän soittopyynnön. Soittivat kesken työpäivän takaisin, ja vaivani kertoessa kehottivat hakeutumaan päivystykseen, koska en voisi turvallisesti jäädä odottelemaan varattua aikaa, jonka saisi aikaisimmillaankin jonnekin viikkojen päähän.

Kyllä siinä itsekin pohdin tuota aukioloa. Kun en tuntenut itseni sairaaksi, niin tunnollisena työntekijänä olisi ollut iso kynnys ilmoittaa, että lähenpäs kesken päivän jotta varmasti ehdin. Ja ihan aiheesta päivystykseen ohjasivat, vaikka mietin itse vielä ovista sisäänmennessä, että kuuluukohan minun tänne nyt edes tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi