Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuatteko että ei 1. perintöprinsessa muutu nyt Miss Suomeksi vaan hän hoitaa Miss Suomen tehtäviä 1. perintöprisessana!

Vierailija
12.12.2025 |

Sarah on ja pysyy Miss Suomena ja sellaisena historian kirjoihin jää Armi Kuuselan ja Anne Pohtamon tavoin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua, selvennätkö vähän

Vierailija
2/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen näkönen toi perintöprinsessa. Tosi harmi, että nyt kun oli kaunis Miss Suomi, niin kävi näin. Ja monena vuonna on ollut kauniit perintöprinsessa, mutta juuri tänä vuonna ei sitten ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aina tullaan muistamaan, että ei hän ollut se alkuperäinen valinta, vaan oakon edessä otettiin hommaan paremman tilalle. Niin kuin Saara Sieppokin.

Vierailija
4/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla murheet. 

Vierailija
5/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ensimmäisestä perintöprinsessasta tuli Miss Suomi ihan virallisesti. Ei hän ole mikään viransijainen tai väliaikainen tehtävienhoitaja. 

Vierailija
6/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aina tullaan muistamaan, että ei hän ollut se alkuperäinen valinta, vaan oakon edessä otettiin hommaan paremman tilalle. Niin kuin Saara Sieppokin.

en vieläkään tajua, selvennä vielä lisää

Vierailija
7/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ensimmäisestä perintöprinsessasta tuli Miss Suomi ihan virallisesti. Ei hän ole mikään viransijainen tai väliaikainen tehtävienhoitaja. 

Juu virallisesti kyllä, mutta monien mielessä hän on se korvaaja, ei oikea Miss Suomi.

Vierailija
8/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän yksinkertainen, jos ei ymmärrys riitä.

Vierailija
9/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöprinsessa. Ai luoja miten vielä vuonna 2025 käytetään tuollaisia "titteleitä"😂

Vierailija
10/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppikin sai aikoinaan missin tittelin, kun Pia Pakarinen luopui kruunusta. Nykyään moni ei edes muista että Sara oli aluksi perintöprinsessa. Pia luopui kruunusta ihan kautensa lopussa. Eli kyllä Tarasta tulee ihan virallinen Miss Suomi.

Vierailija
11/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on hänellä ainakin hyvät mahdollisuudet, Sara Sieppi lienee suomen kuuluisimpia miss suomia ja sai kruunun samoin jälkikäteen.

Vierailija
12/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Sieppikin sai aikoinaan missin tittelin, kun Pia Pakarinen luopui kruunusta. Nykyään moni ei edes muista että Sara oli aluksi perintöprinsessa. Pia luopui kruunusta ihan kautensa lopussa. Eli kyllä Tarasta tulee ihan virallinen Miss Suomi.

Minä kyllä ainakin muistan nimenomaan sen, että Sara Sieppi ei ole alkuperäinen Miss Suomi, vaan pakon edessä otettu korvaaja.

Vierailija
13/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on hänellä ainakin hyvät mahdollisuudet, Sara Sieppi lienee suomen kuuluisimpia miss suomia ja sai kruunun samoin jälkikäteen.

Sara Sieppi kaunis, tämä Tara ei. Se olennainen ero heissä on.

Vierailija
14/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sittenhän Sara Sieppikään ei ole koskaan ollut miss Suomi. Hänkin oli vain perintöprinsessa.

Vierailija
15/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän yksinkertainen, jos ei ymmärrys riitä.

Hän vain lypsää aasia.

Vierailija
16/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sittenhän Sara Sieppikään ei ole koskaan ollut miss Suomi. Hänkin oli vain perintöprinsessa.

Hän on ikuisesti se korvaava kakkosvaihtoehto, kun alkuperäinen missi luopui kruunustaan.

Vierailija
17/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu virallisesti kyllä, mutta monien mielessä hän on se korvaaja, ei oikea Miss Suomi.

Sekä virallisesti että monien mielessä hän on ihan oikea Miss Suomi. Sarah ehti olla missinä alle 3 kuukautta, joten ajallisestikin hänen missikausi jäi lyhyemmäksi kuin Taran.

Vierailija
18/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ainakin muistan nimenomaan sen, että Sara Sieppi ei ole alkuperäinen Miss Suomi, vaan pakon edessä otettu korvaaja.

Minä minä minä. Usko jo ettei kaikki ajattele kuten sinä.

Vierailija
19/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä. Usko jo ettei kaikki ajattele kuten sinä.

No sanotaan sitten, että moni muistaa, jos se sinua lohduttaa.🤭

Vierailija
20/39 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki olemme perintöprinsessoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän