Saat puolisoksesi kenet vaan julkisuuden henkilön. Kenet otat, vai otatko ketään?
Jos kyseessä on ulkomailla asuva henkilö, sinun on muutettava hänen luokseen. Hän jatkaa työtään normaalisti olisi se sitten näyttelemistä, of tähti, NHL kiekkoilija, tms. Päädyt seiskan lööppeihin, nettikeskusteluihin jne.
Kommentit (180)
Dua Lipa olisi mun valinta, ihana nainen 🥰
M50
Charlotta Jonsson . Siinä on upea nainen minun makuun ja hyvä näyttelijä.
Macronin, hänhän tykkää vähän vanhemmista ja kipakoista mummeleista (niinku meikäläinenkin)
Miesten mies. Vladimir Vladimirovits Putin.
Vierailija kirjoitti:
Dua Lipa olisi mun valinta, ihana nainen 🥰
M50
Haluaisit päästä lipasemaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Satosen
Sillä on limanuljaska hiukset
Hiuksetko vain??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Putin
Mäkin haluan sen. Satumaisen rikas ja vaikutusvaltainen ja sopivan vanha ja sairas, heittää pian hokkarit nurkkaan.
Olisi aika huonoa mainosta Putinille että sillä on monta vuosikymmentä nuorempi miespuolinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Putin
Mäkin haluan sen. Satumaisen rikas ja vaikutusvaltainen ja sopivan vanha ja sairas, heittää pian hokkarit nurkkaan.
Olisi aika huonoa mainosta Putinille että sillä on monta vuosikymmentä nuorempi miespuolinen puoliso.
Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Charlotta Jonsson . Siinä on upea nainen minun makuun ja hyvä näyttelijä.
Täh? Ketä se on? Tarkoitatko sä Scarlettia?
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoan tietenkin
Todellakin!
Vierailija kirjoitti:
Miesten mies. Vladimir Vladimirovits Putin.
💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Putin
Varmaan, mutta mä olen kuuskymppinen mummeli ja just sopivan ikäinen sille. En tietenkään sen mielestä, vaan omasta mielestäni.
No en ottais ketään ennestään itselleni tuntematonta ihmistä enkä haluaisi julkkista muutenkaan.
Pirjo Heikkilä tai Jennifer Lawrence <3
Vierailija kirjoitti:
Roope Salmisen
Siis mitä vi**ua kolme vielä peukuttanu tätä hyväksikäyttäjää. Millaiset naiset tykkää rais*aajista
Tuure vaikuttaa mean girliltä 😒