Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoivatko naiset usein siemennesteen makua?

Vierailija
11.12.2025 |

Muistan vain yhden naisen, joka on sanonut, että spermani maistuu hyvältä. Muut eivät ole sanoneet mitään. Miksihän niin harva nainen kommentoi sitä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy oliko hyvää. 

Vierailija
2/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoivat. M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta kertaa olet itse kehunut naisten p*llun makua? 

Vierailija
4/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoivat. M51

Tamminen ja sitruksinen?

Vierailija
5/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä me kahvitunnilla maistellaan likkojen kesken seukkakumppaneiden siemennesteitä ja arvostellaan ne numeroilla 1-10.

Vierailija
6/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vain yhden kerran.

Vierailija
7/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasket myrkkyspermaasi naisten suihin? Haluat tieten tahtoen itsesi ja jälkeläisesi helvettiin vai?

Vierailija
8/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta muistuukin mieleen tarina, kun Seppo Taigina kuului Gay Gambriinin omistajiin, hänellä oli tapana katsella poikien tanssia tiskin takaa ja runkata pitkään grogilasiin. Nämä tuotteet myytiin sitten asiakkaille baarin erittäin suosittussa paukussa, Kolmen Ässän paukussa eli Seppo Sällin Speciaalissa, joka siis koostui Sepon mäjäytyksestä, karamellisoidusta ruskeasta sokerista ja väkiviinasta yleensä Koskenkorvasta (joskus tiskin alta heimolaisten keittämästä pontikasta). Valmiin satsit Seppo laittoi firman kylmäkaappiin, jotta paukkuja voitiin tehdä myös hänen ollessa poissa paikalta. Kaapissa olikin juuri valmistunut vielä hieman höyryävä annos, noin pikku limpsapullon verran eli 1/3 L ja sisään pelmahti pelätty Elintarvikeviraston agentti, noin kolmeviitonen vanhapiika Johanna R. nuuskimaan paikkoja. Vittumainen, virkaintoinen muija! Hän dippasi sormensa tuotteeseen ja kysyi tarjoilijalta, "mitäs tämä sitten on?" Hämmentynyt poika sönkötti, että se on Taiginajuurta suosikki grogia varten. Johanna maistoi ja kulauttipa sitten koko astiallisen perään ja kaapien vielä etusormella jämät lasista! Tarina kertoo, että Johanna oli seuraavana maanantaina eronnut, ilman selityksiä lupaavalta virkamiehen uralta ja lähteneen Köpenhaminaan huoraksi. Uranvaihdos ei ollut taloudellinen menestys, sillä hänestä tuli mälliaddikti ja tapasi antaa jopa Christianian spurguille ja narkkareille blow jobeja tyhjiä kaljapulloja vastaan, sen verran perso hän oli tavaralle, mutta hän ei aivan enää koskaan löytänyt sitä oikeaa makua.

Vierailija
9/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillumehua tulee nieltyä aivan minimaalinen määrä verrattuna siemennesteeseen.

Vierailija
10/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää on😜pidän mieheni ananaskuurilla.

Vierailija
11/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta varmaan. Mitä useammin ootte ko. tilanteessa sitä todennäköisempi kommentti. Oon itse ajatellut kerran että maistuipa hyvältä mutten sanonut mitään kun oli kai jotain muuta sanottavaa ja ajatus meni ohi.

Vierailija
12/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röyh, päivittäin.

Vierailija
13/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta varmaan. Mitä useammin ootte ko. tilanteessa sitä todennäköisempi kommentti. Oon itse ajatellut kerran että maistuipa hyvältä mutten sanonut mitään kun oli kai jotain muuta sanottavaa ja ajatus meni ohi.

Vain kerran? Niinkö harvoin se maistuu hyvältä?

Vierailija
14/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Enemmän puhutaan työpaikan ruokatunnilla siitä millä tavalla se on ruiskahtanut ulos... Voimalla vai valuen, kaaressa, pisaroina, kuinka paljon sitä tuli, väri ja haju ja niin edelleen... Ihan on päivittäinen keskustelunaihe, koska aina joku on nähnyt miehensä tulevan.

Vierailija
15/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on sattunut tulemaan n sellaista vähän kokkareista vastaan, se tarjoaa aina työporukalle seuraavaksi ravintolassa lounaan. On sellainen ihan yleinen hihittelyn aihe...

Vierailija
16/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus. Enemmän puhutaan työpaikan ruokatunnilla siitä millä tavalla se on ruiskahtanut ulos... Voimalla vai valuen, kaaressa, pisaroina, kuinka paljon sitä tuli, väri ja haju ja niin edelleen... Ihan on päivittäinen keskustelunaihe, koska aina joku on nähnyt miehensä tulevan.

Luulisi että sen näkee aika harvoin, koska se ruiskahtaa yleensä suuhun tai pilluun.

Vierailija
17/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei maistu hyvältä? Se on ihan normaalia, ja hyväkäytöksiset ihmiset osaa pitää sellaisen omana tietonaan.

Vierailija
18/18 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että sen näkee aika harvoin, koska se ruiskahtaa yleensä suuhun tai pilluun.

Meidän porukassa on enemmän näitä "tule tisseille"-naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän