Nuori aikuinen lapseni
Hän ollut reilun 1v ajan nykyisellä työnantajalla ja nyt sai tietää, että hänet vakinaistetaan, työsopimuksen allekirjoitus huomenna.
Siis ihan uskomattoman mahtavaa, upeaa, olen niiiiiiiiiiiiiin iloinen ja onnellinen hänen puolestaan 🤩🥰
Opiskelujensa jälkeen ollut ihan hyvin töitä ja oli jopa vakituisenakin, mutta tuli firman muutosneuvottelut ja kaikki alle 6kk töissä olleet joutuivat pois. Haki ja sai tämän nykyisen paikan jossa tosiaan ollut nyt hieman yli 1v ajan ja nyt tämä, joululahja🙂😄
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Onnea maisterille! Kova juttu tuo.
Kiitos😁
Ap
Mun akateemiset lapset aina olleet töissä opiskelujen lomassa ja valmistumisen jälkeen saaneet aina hyvä palkkaisia vakkaritöitä.
Meidän amiskan käyneet pojat revittiin duuniin suoraan koulunpenkiltä. Lähtöpalkat noin 3,5 tuhatta € ja nyt parin v jälkeen huitelee 4 tonnissa + vk loppulisät. Eivät ole olleet päivääkään työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän amiskan käyneet pojat revittiin duuniin suoraan koulunpenkiltä. Lähtöpalkat noin 3,5 tuhatta € ja nyt parin v jälkeen huitelee 4 tonnissa + vk loppulisät. Eivät ole olleet päivääkään työttömänä.
Valehtelet. Keksi uusi vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Mun akateemiset lapset aina olleet töissä opiskelujen lomassa ja valmistumisen jälkeen saaneet aina hyvä palkkaisia vakkaritöitä.
Sä olet ikäloppu. Lapsesi vanhoja maistereita.
Todella upeata, tässä yhteiskunnan tilanteessa ja tilassa varsinkin! Onnea hänelle!