Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kylmä- vai lämminsavulohi?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lämmin. Kylmässäkään ei vikaa ole, mutta se tuntuu suussa epämiellyttävältä.
Kylmäsavulohessa listeriaa eli lämminsavulohta suosittelisin. Ovat muutenkin täysin eri ruokia, eivät sulje pois toisiaan/korvaa toisiaan.
Myös kylmä lämminsavulohi on äärimmäisen hyvää. :) Kuten myös savustettu ahven, kuha jne.
Kylmäversio on enemmän mun makuun. Ei lämminkään yleensä huonoa ole ollut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kylmä- mutta joulupöytään kiitos kumpaakin ja kolmanneksi vielä graavilohta. Ja sinappisilliä!
Alue: Aihe vapaa
Molemmat ihan yhtä hyviä