Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varustelekan perustaja Valtteri Lindholm lyttää rikkaiden yrittäjien edut

Vierailija
10.12.2025 |

Hyvä Valtteri!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hyväveli-hallitus on antanut suuret yritystuet niillekin firmoille, jotka eivät mitään yritystukia tarvitse!!

Vierailija
2/4 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri leimasi myös kaikki ammattikoulun käyneet tyhmiksi persuiksi. Varusteleka on vain korkeastikoulutettujen kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aivan oikeassa

Vierailija
4/4 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tämän herran omaelämänkertaa kirjastossa, mutta oli pakko jättää kesken heti alun jälkeen. Oksennusämpäri ei tullut mukaan. Sain kovin narsistisen kuvan koko hepusta. 

Heti kirjan alussa itse kirjoitustyön tekijä kertoi, että Valtteri oli sähissyt, että hän kykenesi itse kirjoittamaan paremmin kuin hän. Näin, vaikka kirjailija on tunnettu kovan luokan ammattilainen. Muutamien rivien jälkeen päähenkilö jo sitten kehuskeli olevansa tavallista ihmistä älykkäämpi ja todisteena tästä oli tehty ihan äö-testejä. 🤮

Valtteri sanoo asiat suoraan ja pitää sitä ilmeisesti hyveenä. Minä pidän näitä hänen kaltaisiaan ihmisiä idiootteina, joilla ei ole käytöstapoja. 

Varustelekan omistajana Valtteri on julkisesti haukkunut asiakkaitaan vähä-älyisiksi. Sitten ihmetelläään, kun firman myynti sakkaa ja tulos menee pakkaselle. 

Ylimielinen kaveri, joka pukeutuu oudosti ihan kuin sanoakseen: "Huomaa minut, olen rohkea ja räväkkä! " Tämä on tyypillistä nörttinarskuille. Uskovat ilmeisesti siihen, että "räväkkä" pukeutuminen saa arvostusta pelkureilta. Minua nämä tämmöiset raukat säälittävät. 

Rahoilla ja autoilla leveileminen lehtien palstoilla ei unohdu ihmisiltä. Eikä se, että leuhkii älykkyystesteillä. Noissa testeissä pärjää, jos osaa päätellä, että mikä graafinen kuvio ei kuulu johonkin joukkoon. Tälläisissä testeissä loistavat tekoälykkäät tyypit, jotka ovat harjoitelleet tehtäviä etukäteen. Kirjaston kuluneimmat kirjat ovat juurikin näitä tehtäväkirjoja, joista voi oppia säännönmukaisuuksia, jos vain jaksaa päntätä. 

Valtsu oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan, kun perusti firmansa. Ei tajua itse mikä munkki hänellä kävi. Nyttemmin pulju on muuntunut ihan toiseksi mikä se oli alkujaan. Sikahintaista tavaraa jossain syrjäkylän teollisuushallissa, jossa ei näyttänyt olevan paikalla muita kuin vaivaantuneen oloinen myyjä. 

Konkurssi palauttaa tämän pussihousun maanpinnalle.