Yliopistokoulutukset ovat turhaa ajanhukkaa ja tuskin kukaan työllistyy enää!
pääsin v 1990 suoraan lukion jälkeen laivalle varastomieheksi, palkka oli hyvä ja 2 viikkoa oli aina töitä putkeen laivassa ja sitten loma 2 viikkoa + päivärahat ja työhön menolennotkin silja line maksoi Kainuusta saakka. Olisi pitänyt jäädä sinne vaan, vaikka olihan se nuorena vaikea paikka sitoutua ja alkoholisoitunut työkaveri samassa hytissä örisemässä. mutta piti päästä muka sivistykseen ja yliopistolle, ja olihan se hauskaa haahuiluaikaa se 7 vuotta yliopistolla ja kaiken paskan opiskeluhuuhailun jälkeen valmistuin huuhaamaisteriksi eli kulttuurihistoriasta! täöyttä paskaa, kirjojen lukemista ja esseiden kirjoittamista ja mitään en muista koko tiedosta enää! työttöämyyskortistoon suoraan eikä kjukaan keksinyt mitään työtä minulle, en itsekään! en tiennyt mitä niillä papereilla osaisin edes tehdä. vähän aikaa olin valmetilla puupakkaajana kaverin firmassa ja se tuntui oikealta työltä. vuosikaudet sitten työkkärissä.
20 v eka tutukinnon jälkeen menin uudestaan ja luin 2 vuodessa teologian maisteriksi, ja jäin suoraan työttömäöksi koska en halunnut papiksi.
Stadissa olin painepesuriautokuljettajanakin, pesin vessoja ja autohalleja ja kauppojen roskiksia yöllä,. se oli ihan jees työ vaikka työt alkoi aina kello 02 yöllä.
muuten kaikki koulutus oli ihan turhaa ja paskaa, yhteensä 9 vuotta yliopistoa enkä tee papereillani hevon v i t t u a kaan!
Andy the master
Kommentit (4)
Ei se ole fiksujen vika että sinä olet tyhmä. Syytä isääsi ja äitiäsi, jos joitakin pitää syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole fiksujen vika että sinä olet tyhmä. Syytä isääsi ja äitiäsi, jos joitakin pitää syyttää.
he vaativat kaikki lapsia lukioon ja yliopistoon, olivat näes akateemisia, isä pappi ja äiti opettaja. jotenkin heidän syytään tämä turha akateemisuus onkin! itse olisin mennyt lukion sijaan amikseen ja kirvesmieheksi mutta äiti esti "ei missään nimessä!", amislaisia halveksuttiin ja pidettiin tyhminä!
vain sisko valmistui järkevään ammattiin, lääkäriksi. veli papiksi ja minä huuhaamaisteriksi,.
Matematiikka ja fysiikka on vielä tarpeen, ja aina. Muu ei.
Notta kaikki vaan pellolle kuokkimaan?