Retkeilen maan eliitin mökkien vieressä
Kokkarit ja muu eliitti rakennuttaa mökinsä aina seudun parhaimmille maisemapaikoille.
Pystytän telttani usein siihen naapuriin seudun kahden upeimman huvilan väliin, koska kokkarit rakennuttaa mökkinsä harvasti ja jokaisenoikeudella leiritymiseen jää hyvin tilaa siihen puoleen väliin luxushuviloita. Sen olen pistänyt merkille, että maisemat ovat minulla paremmat, kuin rakennusteknillisistä syistä alemmas rinteeseen rakennetuilta mökeillä on. Vaikka pihapiirissä en ole käynytkään, niin sen näkee, että parempi mesta löytyy rinteen yläosista.
Terveisin köyhällistö
Kommentit (4)
Näköala voi olla ylempää parempi, mutta mikä pain in the ass kulkea koko ajan jotain rappuja, että pääsee veden ääreen tai ihan uimaan.
Ihmettelen miksi sä retkeilet jossain mökkien välissä, mutta tapansa kullakin. Minä retkeilen paikoissa missä ei ole ihmisasutusta eikä mökkejä, löytyy ihania paikkoja ja maisemia ilman että olisi rakennuksia lähelläkään.
Terveisin toinen köyhälistöön kuuluva
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi sä retkeilet jossain mökkien välissä, mutta tapansa kullakin. Minä retkeilen paikoissa missä ei ole ihmisasutusta eikä mökkejä, löytyy ihania paikkoja ja maisemia ilman että olisi rakennuksia lähelläkään.
Terveisin toinen köyhälistöön kuuluva
Tämä. Miksi mennä johonkin juppimökkien väliin, kun vaihtoehtoja omaan rauhaan on pilvin pimein.
Meidän mökki on seudun parhaalla maisemapaikalla, eikä me mitään eliittiä olla. Ihan normiduunareita, joille perintönä tuli muutama tilkku maata (alle 100 ha).