Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Akuutti-ohjelmaa kroonisista kivuista?

Vierailija
09.12.2025 |

Ihan hirveitä noi kipuoireyhtymät. Mun ei pitäis kattoa tällaisia kun rupean pelkäämään että mulle tulee kaikkia sairauksia mistä kuulen. Yks noista liukastui talvella ja löi alaselkänsä ja siitä oli seurauksena hermokipuoireyhtymä CRPS tms. Pelkään että liukastun jos tulee liukasta taas!Miten sen voi estää? Kävelysauvat? Joku rollaattori/kärry mistä ottaa tukea liukkaalla? Kengänpohjanastat ei toimi mulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hiekkaämpäriin soraa ja hiekkalapiolla sirottelet kivimurua eteesi kävellessäsi, yrität osuttaa askeleesi kivimurskeen päälle. Muuta keinoa ei oikein ole jos nastat ei toimi.

Vierailija
2/7 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kävele mihinkään kun keli on liukas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä, kun itsellänikin kroonisia kipuja.

Vierailija
4/7 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ohjelmassa esitellään kroonisia kipuja jos ohjelman nimi on Akuutti? Onko tämä jotain sairasta ironiaa?

Vierailija
5/7 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noi kiputapaukset on aina naisia? Vai eikö miehet vaan halua kertoa  vaivoistaan julkisesti?

Vierailija
6/7 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo sanoi 70-luvulla, että liukkaalla pitää kävellä, kuin olisi paska housussa. Varovasti, vähän polvet koukussa ja laskea koko jalkapohja kerralla maahan. Ei harppoen ja astuen kantapäällä.

Hyvin on tuolla neuvolla pystyssä pysynyt.

Vierailija
7/7 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ja masennus on vähän samaa sairautta. Masennus, mielialaoireet ja psyykkinen herkkyys koetaan jotenkin häpeälliseksi. Siksi kehitetään krooninen kipu suojakilveksi. Monesta huokuu kipuvaivojen psyykkinen ulottuvuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi