Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei minulla ole varaa istua kauppakeskuksen kahviloissa ja ravintoloissan

Vierailija
08.12.2025 |

Käydä elokuvissa, shoppailla, käydä syömässä pizzaa tai hampurilaisia. Ja kun nyt kävin viiteen vuoteen Itiksessä hämmästyin miten moni viettää siellä aikaansa em. Paikoissa. Ja näin äitejä useiden lasten kanssa siellä käyvän syömässä ja kahviloissa. Ehkä 10% siellä olevista olivat kantasuomalaisia. 

Millä ihmeen rahalla siellä on varaa kuluttaa?? Itse olen osa-aikatyötä tekevä keski-ikäinen kantasuomalainen, jolla on 13 ja 21 v kotona asuvat lapset. Töitä olen tehnyt 16 vuotiaasta. Ei minulla ole varaa tuollaiseen tuhlailuun, nytkin pitää olla tosi tarkka että saan rahat riittämään joulunpyhiksi ja sen jälkeenkin pitää elää. Olen lomautettu koulujen loma-aikoina, koulunkäynnin ohjaaja kun olen ammatiltani

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta tulleille on kunnia-asia, että mies tienaa hyvin ja tuo tilin vaimolleen. Ja miksi ylipäätään kuvittelet, että tulijat on köyhiä? 

Se ei millään mene sossuloisasemaansa viehtyneen persidiootiston kaaliin. 

Tulijoista on töissä 72%, persuista alle 25%. Tulijat tulee hyväpalkkaisiin hommiin, mutta persujen keskimääräinen tili on 600/kk pienempi kuin Vihreiden, joista sentään iso osa on vasta korkeakouluopiskelijoita.

Persut on resupekkoja, tulijat vauraita ja Purra puhuu paskaa.

Vierailija
2/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet tyypillinen persu. Kotona juot joka ilta kaljaa ja ruokaa tilaat woltilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualta tulleille on kunnia-asia, että mies tienaa hyvin ja tuo tilin vaimolleen. Ja miksi ylipäätään kuvittelet, että tulijat on köyhiä? 

Tulijoista on töissä 72%, persuista alle 25%. Tulijat tulee hyväpalkkaisiin hommiin, mutta persujen keskimääräinen tili on 600/kk pienempi kuin Vihreiden, joista sentään iso osa on vasta korkeakouluopiskelijoita.

itse kannatan väestönvaihtoa juuri siksi että sinun ja ap:n kaltaiset sikotautiset paskat olisivat vähemmistöä pian

Vierailija
4/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinä olet tyypillinen persu. Kotona juot joka ilta kaljaa ja ruokaa tilaat woltilta. 

Woltin pitäisi tuoda sinulle kaljatkin, niinhän se hallitus meinasi. 

Vierailija
5/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse kannatan väestönvaihtoa juuri siksi että sinun ja ap:n kaltaiset sikotautiset paskat olisivat vähemmistöä pian

Minä joskus hengasin siellä Itiksessä, kun tuttu asui vieressä ja siihen aikaan oli kyllä oikeasti mukava paikka. Siellä oli hyvä meininki joka paikassa. 

Vierailija
6/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkeaa porvoilua taas kerran

Vierailija
7/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutu mutu. Oletko joku ylläpitäjä, kun saat levittää näitä häiriintyneitä persujuttujasi täällä päivät pitkät? Ja taatusti sosiaalitukien varassa olet itse.

Vierailija
8/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kaljaa kun se on pahaa, en polta tupakkaa, enkä ole eläissäni kertaakaan tilannut Woltista mitään kuten en muistakaan vastaavista paikoista. Kuten jo aiemmin kerroin, ei minulla ole varaa käydä syömässä hampurilaispaikoissa lasteni kanssa. Syömme halpaa kotiruokaa. 

Vierailija
9/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo kaljaa kun se on pahaa, en polta tupakkaa, enkä ole eläissäni kertaakaan tilannut Woltista mitään kuten en muistakaan vastaavista paikoista. Kuten jo aiemmin kerroin, ei minulla ole varaa käydä syömässä hampurilaispaikoissa lasteni kanssa. Syömme halpaa kotiruokaa. 

Elämä ei ole sinusta kivaa. Mene junan alle. 

Vierailija
10/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole varaa maksaa paria euroa kahvista?

Vierailija
11/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin Hesessä viimeksi viikko sitten. Maksoi 6,50 euroa. Muutaman kerran vuodessa käyn ja kerralla menee 4-7 euroa. 

Vierailija
12/12 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen rasistinen oksennus tällä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan