Eläkkeet pois ja rahat nuorille
Nuoret tarvitsee rahaa että voivat perustaa perheen.
Kommentit (24)
Minkä ikäisenä aiot itse luopua eläkkeestäsi?
Niin että kaikki pitäisi saada aina ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miltäs vtulla ne vanhat sitten elää?
Ap:n ajatusten mukaan varmaan juuri sillä.
Ei siihen rahaa ennenkään ole tarvittu ja aika hirviöitähän meistä kaikista tuli. Jatketaan samalla linjalla.
ai ne nuoret, jotka eivät uskalla edes puhua ääneen vieraalle ihmiselle, pitävät therian asuja, kittaavat energiajuomaa ja tarvitsevat tunnekortteja?
Miten aiot tulla toimeen eläkeiässä ap?
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuella. 595€ / 4 viikkoa.
Nuoret voi mennä töihin ja maksaa ihan itse oman elämänsä. Aloittaa pienestä kuten aikaisemmatkin sukupolvet. Yksiössä on aloittaneet perheen perustamisen muutkin. Mutta kun näille kermaperseille pitää olla 400 neliön okt järvinäkymällä keskellä kaupunkia. Veronmaksajien rahoilla tietenkin.
Ap on harhainen. Omilla ansioillaanko se nuori saa ryöstää vanhuksen, joka on työtä tehnyt koko ikänsä eläkkeensä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin että kaikki pitäisi saada aina ilmaiseksi.
Nykynuorten motto nro 1.
Toivottavasti ap on jo alkanut säästää rahaa oman vanhuuden varalle, ettei eläkeiässä pääse tulemaan liian iso nälkä ja laittokin löytyy pään päälle. Se on ihan varma että aikaa karkuun ei kukaan pääse.
Ei perheitä enää perusteta, joten ne rahat menisivät bailaamiseen ja kurkusta alas.
Vanhukset laitoksiin tietty urpot.
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset laitoksiin tietty urpot.
Minulla on parempi ehdotus: vanhukset huutokaupataan. Näin ennen tehtiin. Tai ruotimummoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret voi mennä töihin ja maksaa ihan itse oman elämänsä. Aloittaa pienestä kuten aikaisemmatkin sukupolvet. Yksiössä on aloittaneet perheen perustamisen muutkin. Mutta kun näille kermaperseille pitää olla 400 neliön okt järvinäkymällä keskellä kaupunkia. Veronmaksajien rahoilla tietenkin.
Unohdit ne autot ja kultaisen noutajan ja etelänmatkat vähintään kaksi kertaa vuodessa.
Ei pidä perustaa ihan mitään, jos ei ole rahaa, vaan persaukinen reppana.
Miksi yhteiskunnan pitäisi maksaa nuorille perheenperustamisesta? Ihan itse olemme me muut perheemme perustaneet, töissä käyneet ja niukasti eläneet.
Nyt on nuorten vuoro, nuorten, jotka ovat oppineet elämään yhteiskunnan tukien varassa juhlien ja reissaten. Tuttavani, nuori opiskelija käyttää tuet ja opintolainat matkusteluun ulkomailla. Ruuan ostaa " poiksystävä" ja isä maksaa laskut.
Ei yhtään enempää nuorille, opiskelut ensisijalle, nopea valmistuminen ja töihin heti.
Pullamössöt.
Suomen historian laiskin, ahnein ja typerin ikäluokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit ne autot ja kultaisen noutajan ja etelänmatkat vähintään kaksi kertaa vuodessa.
Niin ja botoksit, irtiripset, rakennekynnet, hiuspidennykset, jatkuvan uusien vaatteiden ostamisen ja viininlipityksen.