Mistä täällä saa tietoa moderoilinjasta? Mun kaula-aukkokeskustelukin poistettiin ilman mitän sääntörikkomusta.
Tää sivusto on oikeati varsin heikkotasoinen, koska tietynlaisia mielipiteitä ei sallita vaikka ne ja niiden esittäminen ei rikkoisi sääntöjä.
-miesfeministi
Kommentit (14)
Ketjut poistetaan, jos ne eivät miellytä Sanoman linjaa. Sanomahan esiintyy itse sananvapauden puolustajana :D
Vierailija kirjoitti:
Multa on poistettu monta juttua, jotka ollu ihan samaa tasoa kuin muutkin.
Ehkä ne on esitetty väärästä kulmasta. Tämähän on kaiketi Sanomien omistuksessa ( en ole varma )
Tämän omistaa Sanoma Oy joka on itsenäinen toimija ja näin saa laittaa heille käyvät säännöt.
Ei se ollut keskustelu, se oli joku incel horisemassa yksinään naisten rinnoista jo viidettä päivää.
Vain rasistiset ja muuten ilkeät ketjut saa jäädä. Minun ketju pastasta poistettin tänään myös.
Kaikki vähänkään järkevä keskustelu on kielletty.
En ole huomannut mitään johdonmukaisuutta "linjassa", jota ei ilmeisesti ole. Taitaa mennä puhtaasti moden fiilisten mukaan. Psyk.sh.
Mitä kirjoitatte yksityishenkilöistä rumasti? ...ja pilkkaatte.. nämä palstan ohjeiden mukaan on kielletty...kaikenlainen solvaaminen. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne on esitetty väärästä kulmasta. Tämähän on kaiketi Sanomien omistuksessa ( en ole varma )
Tämän omistaa Sanoma Oy joka on itsenäinen toimija ja näin saa laittaa heille käyvät säännöt.
Jos sensuroi täällä aivan asiallisia ketjuja ja kommentteja niin miten se edistää sananvapautta? Sanoma vetosi sananvapauteen esim. Viestikoelaitos jutussa.
Mode heittää tikalla mitä poistetaan.
Ap, aloita uusi kaula-aukkokeskustelu!
Poistatan sen jankkauksena.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vähänkään järkevä keskustelu on kielletty.
Milloin palstalla on ollut vähänkään järkevä keskustelu?
Housussas sulla on heikkotasoinen!