Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samanlailla kuten pettäminen on seksuaalinen synti,niin on myös homo/ lesbo suhteet

Vierailija
08.12.2025 |

En ymmärrä miksi jotkut seksuaaliset synnit pitäisi käsittää ja suvaita normina ja hyväksyttävinä, kun ne eivät sitä ole oikeassa hengellisessä totuudessakaan.

Miksi siis pitäisi valehdella?Uskotko ihmiseen vai Luojaasi.

Oikealla tosi rakkaudella on hengelliset säännöt,se ei riko ihmistä henkisesti, eikä se ole luonnotonta tai vastoin Jumalan Sanaa,eli Raamattua.

Niin kuin pettäminen satuttaa jokaista kolmea osapuolta henkisesti ( pettäminen rikkoo myös itse pettäjiä) niin myös luonnottomat samaa sukupuolta olevien  seksuaaliset suhteet vahingoittavat ja rikkovat itse synnintekijöitä.

Vaikka näissä molemmissa tapauksissa synnintekijöinä ovat  molemmat omasta halustaan, se ei silti poista syntisyyttä, ja toiminnan huonoja seurauksia.

Jumalan sääntöjen rikkominen ei ole ikinä hyväksi ihmiselle,sillä se ei ole rakkautta.Se on pahaa, sillä Jumala on rakkaus ja Hänen sääntönsä varjelevat ja ovat rakkautta.

Jumalan /Luojamme säännöistä poikkeaminen on aina pahaa, ihminen ei voi sitä päättää eikä tietää.Sillä ihminen ei ole viisaampi kuin Luojansa.

Sen vuoksi mitään syntejä,eikä varsinkaan seksuaalisia syntejä pidä hyväksyä ja ajatella niiden olevan hyväksi ihmiselle.

Ne rikkovat ihmisen ydintä,identiteettiä, joka on  kokonaisvaltaisesti ihmisen hyvinvointiin vaikuttava tekijä.Se rikkoo ihmisen mielenrauhan ,joka taas vaikuttaa mielenterveyteen.

Jos ihmisellä ei ole mielenrauhaa,hän ei voi olla koskaan oikeasti onnellinen.

Esittää hän voi vaikka kuinka iloista ,mutta sisintä kalvaa synti,levottomuus.

Levottomuus johtuu synnistä.Niin kauan kuin elät synnissä, niin kauan jatkuu levottomuutesi ja ahdistuksesi.

Huom! Synnistä valistaminen ei ole tuomitsemista.Tuomitseminen on vasta sitä, jos rankaisee asiasta jotenkin.

Sanoihan Jeesuskin: "ÄLÄ TEE ENÄÄ SYNTIÄ".

Jeesuksen lailla pyydän ,älä tee enää syntiä.Se rikkoo sinua itseäsi.Minuun sinun syntisi  ei vaikuta, haluan vain jokaisen tietävän  oikean totuuden,sillä valheellista totuutta julistetaan nykyään ev.lut kirkkoa myöten ja Jeesus on käskenyt seuraajiaan tuomaan totuutta julki.Oma on päätöksesi mihin uskot,uskotko ihmiseen vai Luojaasi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel että kiinnostaa. Mulle on aivan yksi lysti jos mun seksuaalinen suuntautuminen ja sen toteuttaminen on sinulle synti. 😂 Sittenpä on, koita elää sen kanssa, mulla kun ei ole pienintäkään tarvetta muuttua, eikä sun kokemat ongelmas kosketa mua kerta kaikkiaan mitenkään, eikä voisi vähempää kiinnostaa. 😂 

Vierailija
2/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sori, mullakin on oikein hyväja ihana olla tässä "syntisessä" elämässäni. Ei ahdista, ei purista ja elämä on täynnä iloa, onnea ja rakkautta. En tarvitse tähän mitään satuolentoja ja näkymättömiä jeesuksia pilaamaan tunnelmaa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola, mutta siitä ei pidä ikinä kertoa. Koskee jokaista osapuolta.

Vierailija
4/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel että kiinnostaa. Mulle on aivan yksi lysti jos mun seksuaalinen suuntautuminen ja sen toteuttaminen on sinulle synti. 😂 Sittenpä on, koita elää sen kanssa, mulla kun ei ole pienintäkään tarvetta muuttua, eikä sun kokemat ongelmas kosketa mua kerta kaikkiaan mitenkään, eikä voisi vähempää kiinnostaa. 😂 

Niin, tämähän perustuu tosiaan vapaaehtoisuuteen. Saat elää synnissä ja mennä kadotukseen ihan vapaasti. Se on oikeutesi, koska ihmisellä on vapaa tahto, jota Jumala kunnioittaa. 

Vastuullinen lähimmäinen, kuitenkin varoittaa ajoissa. On sitten jokaisen oma asia ottaako varoituksesta vaarin. 

Vierailija
5/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIHHULI-IDIOOTTI POISTOON.

Vierailija
6/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sori, mullakin on oikein hyväja ihana olla tässä "syntisessä" elämässäni. Ei ahdista, ei purista ja elämä on täynnä iloa, onnea ja rakkautta. En tarvitse tähän mitään satuolentoja ja näkymättömiä jeesuksia pilaamaan tunnelmaa. 😂

Kyllähän tätä maallista elämää voi elää täysin hyvin ilman Jeesustakin, sehän on selvää, mutta kuka silloin pelastaa viimeisellä tuomiolla? 

Vierailija
7/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan laki suojelee elämää 😊

Vierailija
8/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen paska ilma. Räntää tulee eivätkä pikkulinnut laula.

Vierailija
9/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tätä maallista elämää voi elää täysin hyvin ilman Jeesustakin, sehän on selvää, mutta kuka silloin pelastaa viimeisellä tuomiolla? 

Mitään viimeistä tuomiota ei ole eikä tule, vaikka sinulla sellainen harha onkin. Ja saat harhasi ihan vapaasti pitää jos haluat, mutta älä tuputa niitä muille.

Vierailija
10/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hihhulit huolehtimaan ihan vaan omista synneistänne. Luuletteko te ihan vakavissanne että minä tarvitsen mihinkään teidän hyväksyntäänne? Tai että minua millään tavalla kiinnostaa mitä te suvaitsette? Minä kun olen ateisti niin nämä teidän jeesus juttunne ei minulle kuulu millään tavalla, eikä ne minua sido millään tavalla. Minun kun ei tarvitse elää ja rakastaa teidän mielikuvitus kavereiden sääntöjen mukaan, minulla on vapaus elää ihan kuten itse parhaaksi koen kun en usko näihin teidän jumaliinne. 

Vierailija
11/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sori toisem kerran mutta ei ole mitään viimeisiä tuomioita. Se on kerrasta poikki ja se siitä. Ei encorea. Katsos mä kun en edelleenkään usko tähän sun uskonto paskaasi ja satiolentoihisi. 

Vierailija
12/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään viimeistä tuomiota ei ole eikä tule, vaikka sinulla sellainen harha onkin. Ja saat harhasi ihan vapaasti pitää jos haluat, mutta älä tuputa niitä muille.

Raamatun mukaan jokainen ihminen tulee olemaan viimeisellä tuomiolla tekemässä tiliä elämästään. Ja tuputuksen on jatkuttava vain kovempana, koska niin lähetyskäsky määrää. 

Vierailija
13/13 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeisestä elämästä ei ole mitään todisteita, niin kannattaakohan sen vuoksi uhrata mahdollisuutensa onneen, rakkauteen ja hyvään elämään eläessään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä