Elixian hinnankorotukset - paljonko maksat nyt, entä 2026?
Tulipas taas suolainen hinnankorotus, aloin tosissani harkita irtisanoutumista, kartoitan tässä vaihtoehtoja.
Olen ollut jäsen yli 10 vuotta. Mulla on yhden keskuksen jäsenyys, sali ja ryhmäliikunta. Nyt maksan 58 euroa kuussa, ensi helmikuusta alkaen 68 euroa! Katsoin maksuhistoriaa, vielä joulukuussa 2022 maksoin 47 euroa kuussa.
Elixiallahan ei ole julkista hinnastoa, siksi kiinnostaisi kuulla, mitä te muut maksatte. Oletan maksavani vähemmän kuin moni, koska ainakin joskus mainostivat uskollisten jäsenien treenaavan halvemmalla.
Kommentit (8)
Metsässä voi liikkua ja samalla tulee kuntoiltua ihan ilmaiseksi, mäkiä/kallio kiipeilyä/epätasaisuutta ... lisäksi löytyy ulkokuntoilu paikkoja jotka on ilmaisia. Uimarannat kesällä ja uimahallit sarjalipulla talvella ...
Vierailija kirjoitti:
Ja pääseekö jäsenyydestä edes irti?
Pääsee kyllä, ei se ole ongelma onneksi.
15 vuotta jäsen, maksan 65€, pääkaupunkiseutu, ryhmikset ja sali. Olen aikuisopiskelija joten pieni opiskelija-ale on myös.
Vierailija kirjoitti:
15 vuotta jäsen, maksan 65€, pääkaupunkiseutu, ryhmikset ja sali. Olen aikuisopiskelija joten pieni opiskelija-ale on myös.
Paljonkohan lisähintaa toi koko pks tekee verrattuna yhteen saliin?
PK-seudun sallt, ei ryhmäliikuntaa. Aiempi hinta 50e, uusi hinta 60e. Tässä on mukana työnantajan alennus jotain 10%. Aika suolanen korotus.
Lopetin. Taloyhtiöllä on kerhohuone ja kerättiin sinne muutama laite. Joku tunsi jonkun jne ja jossain kuntosalilla vaihdettiin laitteita uusimpiin, fb n ilmoituksella saatiin pari soutulaitetta.
Remppa maksoi n tonnin, valkoista maalia, isoja peilejä ja oikea lattiamateriaali.
Avain maksaa 100 e vuodessa.
Ei tämä nyt ole kummonen, mutta vanha oli, muistaakseen 53 e ja korotus reilu 10 e.
Joo, onhan napakka hinnankorotus. Maksan nyt yhden salin (ja ryhmäliikunnan) jäsenyydestä n. 53€/kk ja ensi vuonna 63,2€/kk. Minulla on liiton kautta 20% alennus.