Oon lähentynyt niin paljon viime aikoina lapseni kanssa. Kokeilun arvoinen juttu!
Ennen meillä tuli usein riitaa pelaamisesta kun en oikein ymmärtänyt sitä. Kerran poika opetti mua pelaamaan ja aina silloin tällöin kun on enemmän aikaa ollaan pelattu yhdessä. Enhän mä oikeasti mitään osaa mutta se on kivaa yhdessä tekemistä. Välillä lapsi kannustaa mua ja välillä mä häntä. Ja tuntuu että nyt on helpompi asettaa rajoja pelaamisen suhteen kun lapsi tietää, että mä ymmärrän mitä se pelaaminen edes on.
Kommentit (7)
Mäkin kerran kokeilin ja lähinnä naurettiin pissat housuissa mun taidoille. Lopetin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kerran kokeilin ja lähinnä naurettiin pissat housuissa mun taidoille. Lopetin siihen.
Ei kannata lopettaa. Tärkeintä on tehdä asioita yhdessä. En mäkään mitään osaa mutta mitä se haittaa.
Todellisuudessa aloittaja poltteli vapea ja tarjosi sitä jälkikasvulleen
Lähentyi sillä tavalla lapsensa kanssa
Miksi pitää sotkea älylaitteet kaikkeen? Voi kai sitä tehdä muitakin asioita yhdessä. Silloin kun itse olin lapsi me leivottiin usein äidin kanssa mutta nykyään se on varmaan liian vaikeaa ja tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää sotkea älylaitteet kaikkeen? Voi kai sitä tehdä muitakin asioita yhdessä. Silloin kun itse olin lapsi me leivottiin usein äidin kanssa mutta nykyään se on varmaan liian vaikeaa ja tylsää.
No eihän ole pakko. Lähinnä mulle oli oivallus, että joskus mäkin voin tehdä niitä asioita, mistä mun lapsi tykkää sen sijaan että yritän aina saada hänet tekemään asioita, joista mä tykkään. Itsehän kyllä tykkäisin esim leipoa.
Hyvä. Yhdessä vietetty aika on tärkeää.