mitä tehdä kun vaimo raivoaa kuukautisia ennen
vaikka onkin kipuja. ajaa lapset kauas ja ukon vielä kauemmas. tuntuu olevan toisilla naisilla oikeus kuulemma vielä tuohon käytökseen...
Kommentit (9)
Ne kivut tulee vasta siinä juuri ennen/vuodon aikana. Ei se raivoaminen kivuista johdu, vaan hormonimuutoksista.
Ei se silti oikeuta kiukuttelemaan mielestäni. PMS-oireisiin saa kyllä apua, nyt on vuosi 2025.
Mitä tehdä? Hän hankkii ammattiapua tai sitten muuttaa omaan kotiinsa asumaan.
Koittakaa jatkossa ajoittaa lasten vuoroviikot niin että ovat isällä näihin itsehillinnättömiin aikoihin.
Naiseni kun raivoaa vien niskasta makkariin. Läiskin pakaroille avokämmennellä että pyytää lopettamaan. Sitten nain veristä toosaa että ulvoo, kohta on niin tasanen nainen että.
Vierailija kirjoitti:
Naiseni kun raivoaa vien niskasta makkariin. Läiskin pakaroille avokämmennellä että pyytää lopettamaan. Sitten nain veristä toosaa että ulvoo, kohta on niin tasanen nainen että.
Tää olisi mulle ihan toimiva käsittely mutta mullakin kyllä PMS tai pikemminkin PMDD-oireet on ennen mitään varsinaista vuotoa. 🤔
Siitä vuodosta ja ekoista kivuistahan sen sitten huomaa että oho hormoneistahan nää maailmanlopun fiilikset johtui. Oma mies kyllä suhtautuu leppoisasti, itse niin tasainen.
Noihin oireisiin ei välttämättä saa hoitoa, naisten terveysasioita varsinkaan hormoneissa ei oteta vieläkään tosissaan jokaisessa vastaanotossa. Mutta jos on ihan tavallista menkkakiukuttelua, niin se onneksi kestää vain sen hetken. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, ei se kivaa ole naisellekaan kun ei voi olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olisi mulle ihan toimiva käsittely mutta mullakin kyllä PMS tai pikemminkin PMDD-oireet on ennen mitään varsinaista vuotoa. 🤔
Siitä vuodosta ja ekoista kivuistahan sen sitten huomaa että oho hormoneistahan nää maailmanlopun fiilikset johtui. Oma mies kyllä suhtautuu leppoisasti, itse niin tasainen.
Jokainen törkeä sana ja agressio jättää jäljen joka ei koskaan unohdu.
Terv. Tasaisen leppoinen mies
Meillä on tuollaista käytöstä varten käsi- ja nilkkakahleet, sekä punainen suupallo. Ainoa huono puoli on että vaimo tykkää siitä kun hänet kahlitaan sänkyyn naitavaksi.
Seksi tunnetusti rauhoittaa pms oireista naista mutta se temppuhan onkin että miten saa naisen innostumaan saamaan pms oireisiinsa hoitoa kullilla.