Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia kiinnostaa tavallinen mies.

Vierailija
05.12.2025 |

Tunnen tavallisia miehiä joilla on nainen ja lapsia. Tavallinen lihava mies siis kelpaa naisille. Yks kaverini on aika lihava mutta sillä on nainen ja lapsi sen kanssa ja sen nainen ei ole kovin lihava. Eli tavallinen mies kelpaa naisille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kelpaa. Mullakin on tavallinen mies.

Vierailija
2/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavallinen ei kiinnostaisi niin aika vähän suomessa olisi asukkaita. Kyllä aikoinaan tavalliset ihmiset kansoitti tämän maan ja teki lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat tavallisia.

Vierailija
4/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tavallinen ei kiinnostaisi niin aika vähän suomessa olisi asukkaita. Kyllä aikoinaan tavalliset ihmiset kansoitti tämän maan ja teki lapsia.

Isäni oli tavallinen mies. Lasteni isä oli tavallinen mies, ja hänen isänsä oli tavallinen mies. Aikuinen poikani on tavallinen mies.

Vierailija
5/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies käyttää kumia.

Vierailija
6/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä 30-40 vaihteessa. Itselleni on parikymppisenä sanottu etten kiinnosta, koska olen liian rauhallinen ja turvallinen.

Vierailija
7/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, joilla on ollut paljon miehiä, ei kiinnosta lainkaan tavallinen mies, vaan sellainen mies, joka on hieman erilainen. Vaihtelu virkistää. 

Vierailija
8/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten klitorikset on ihan p@skana kun itsetyydytys välineet on niin rajuja nykyään. Tunto ja sensitiivisyys katoaa.

Vierailija
9/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ei suomalaista naista.

Vierailija
10/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n muutama tuttu ei liene merkityksellinen otanta.

Vierailija
11/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia, joilla on ollut paljon miehiä, ei kiinnosta lainkaan tavallinen mies, vaan sellainen mies, joka on hieman erilainen. Vaihtelu virkistää. 

Miksi sitten pitää hakea tuollaista naista? 

Vierailija
12/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ei suomalaista naista.

Tämänkin viikonlopun voi varmasti viettää Turkissa tai Bulgariassa, kiitos Tinderin.

Vierailija
13/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa. Minulle kelpaa vain kummallinen tyyppi, joka kulkee joka paikkaan käsillään kävellen, kuuntelee islantilaista teknomusiikkia ja käyttää foliopipoa.

Vierailija
14/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten klitorikset on ihan p@skana kun itsetyydytys välineet on niin rajuja nykyään. Tunto ja sensitiivisyys katoaa.

Mikk, miten monesti sulle pitää sanoa ettemme ole pari? Soita Väestörekisteriin ja kysy entisen puolisoni nimeä. Soita! Et meinaa ollut sinä. Muutenkin olen virallisesti eronnut.Sekin näkyy rekisteristä. Enkä myöskään ole synnyttänyt.Näkyisi Omakannassa.

Vierailija
15/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikk, miten monesti sulle pitää sanoa ettemme ole pari? Soita Väestörekisteriin ja kysy entisen puolisoni nimeä. Soita! Et meinaa ollut sinä. Muutenkin olen virallisesti eronnut.Sekin näkyy rekisteristä. Enkä myöskään ole synnyttänyt.Näkyisi Omakannassa.

Lääkkeet auttavat vain jos niitä ottaa lääkärin ohjeiden mukaan!

Vierailija
16/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa kiinnostaa ihan tavallinen mies. Mutta on myös hyvä muistaa, että kaikkia ei myöskään tarvitse kiinnostaa se tavallinen mies ja se nainen saa yhtä lailla kiinnostua vaikka leijonankesyttäjästä tai siitä avaruuskirurgista jos hän haluaa. 

Vierailija
17/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kenen elämä on pelkkää blingblingiä valehtelee.

Vierailija
18/18 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa herrasmies joka huolehtii köyhän naisensa rahallisesta hyvinvoinnista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi